Friday, April 5, 2013

TERKINI: ANWAR KANTOI MAIN KAYU TIGA! @NajibRazak @Zahid_Hamidi

Info terkini GR terima dari ibu pejabat PKR di Tropicana, Anwar masih mencari tempat 'selamat' untuk bertanding PRU13 ini. Kenapa Anwar CERAIKaN Permatang Pauh dan mencari 'isteri' baru di Tapah atau Bagan Datoh?

Jelas di sini Anwar takut dengan bayang-bayangnya sendiri. Beliau tahu rakyat di Permatang Pauh tidak perlukan beliau lagi dan disebabkan itulah Anwar cabut lari untuk cari tempat 'selamat'.

Maklumat terkini GR terima Anwar akan bertanding di Tapah atau pun Bagan Datoh. Persoalannya beranikah beliau untuk bertemu dengan DS Zahid Hamidi? Jika benar Anwar bertanding di Bagan Datoh dia tempah MAUT lah jawabnya. Orang luar nak masuk kampung kena bagi salam bukan main redah.

GR cabar Anwar jika dia berani dan selalu kata rakyat menyokong dia...pergi bertanding 1 vs 1 di Pekan, Pahang. Tak perlu kata PM Najib takut untuk berdebat dengan Anwar, inilah medan peperangan yang sebenar. Rakyat yang menentu siapa pemimpin yang betul berani dan senang dihati rakyat.

Pendirian Anwar tak tetap..nak letakkan diri bertanding di mana. Macam manalah kalau Anwar memerintah negara kalau perangai macam ni...jawabnya lingkuplah Malaysia nie!


GR kata: Anwar pondan tua nak mampos!!

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

Artikel pelbagai