Friday, April 5, 2013

RAKYAT MASIH MAHUKAN DATUK @Rosnah_ARS SEBAGAI PEMIMPIN DI PAPAR! @NajibRazak


Memegang jawatan Ahli Parlimen Papar sejak tahun 2004 adalah satu tanggungjawab besar yang dipikul oleh Datuk Rosna Abdul Rashid Shirlin. GR lihat tanggungjawab yang dipikul olehnya dilakukan dengan begitu sempurna.

2 penggal memegang jawatan yang diamanahkan oleh rakyat Papar membuatkan mereka berasa puas hati dengan pelbagai pembangunan yang dibuat oleh Datuk Rosnah Shirlin. Kerja keras beliau membangunkan Papar membuatkan rakyat berasa senang dengan perkhidmatan beliau.

Desas desus mengenai siapakah calon yang akan bertanding di Parlimen Papar semakin ke kemuncaknya. Rakyat Papar masih tertunggu siapakah pemimpin baru yang akan mereka pilih untuk PRU13 ini. Apa yang GR lihat dan membuat semakan secara manual, bersembang dengan rakyat di Papar sewaktu berada di Sabah beberapa minggu yang lepas...rata-rata mereka masih memerlukan Datuk Rosnah Shirlin adalah calon terbaik!

Beliau dilihat calon terbaik dengan kepimpinan muda, hubungan dengan masyarakat dan kerja keras beliau selepas dipilih pada tahun 2008 yang lalu. Beliau juga yang merupakan Ketua Puteri UMNO Malaysia juga dianggap sebagai ikon untuk generasi muda. Sikap beliau yang mudah mesra dengan rakyat dan tiada protokol apabila rakyat ingin berjumpa dengan beliau memohon bantuan dan sebagainya akan membuatkan beliau boleh menang dengan majoriti yang besar pada PRU13 ini.

Ucapan Datuk Rosnah Shirlin selepas PM membubarkan Parlimen, boleh baca DI SINI

Kepada pengundi di Papar, teruskan mengundi BN di bawah pimpinan Datuk Rosnah Shirlin di Papar. Seorang yang kuat kerja tak kira masa dan mesra dengan rakyat. Ciri-ciri WINNABLE CANDIDATE ada pada Datuk Rosnah Shirlin.


GR kata: Undi BN demi kesejahteraan rakyat dan negara

No comments:

Artikel pelbagai