Friday, March 29, 2013

PAS HINA RASULULLAH SAW, DAKWA UMNO DALANG RAKAM VIDEO SEKS!


Khairul Fahmi Mat Som, Penolong Setiausaha 1 Dewan Pemuda PAS Pusat perlihatkan mentaliti haprak pakatan cukup busuk dan kotor. Inikah contoh yang baik untuk diteladani oleh umat Islam?

Dakwah yang disampaikan oleh pemimpin PAS ini lain macam. Dia mahu umat Islam membenci UMNO dengan menghina Baginda Rasulullah SAW. Adakah Islam mengajar kita dakwah sebegini rupa?

Inilah politik paling low class, paling bangsat dan banggangnya dengan melacurkan agama. Inikah yang dimahukan oleh pengundi yang boleh terjemahkan kepada kemenangan untuk menjadi kerajaan?

Khawarij PAS tidak pernah lupa untuk hina Baginda Rasulullah SAW, bermula dengan Tok Guru Nik Aziz mengatakan Rasulullah SAW adalah dari kalangan budak kampung hinggalah kepada para penganutnya.

Dari nama Allah SWT, Syurga Neraka, ayat quran ,agama Islam hinggalah kepada Rasul kesemuanya dijadikan bahan politik. Senang cite apa saja dilakukan semuanya akan dipolitikkan. Politik matangkah ini?

Tanpa mengira idiologi, sosialis atau komunis, pengemar seks bebas, pluralisme dan liberal, semua ini dihalalkan asal memusuhi UMNO. Nik Aziz tidak punya hal bersekongkol dengan syaitan sekali pun asalkan dapat memuaskan hati beliau yang cukup hitam dan kesumat.

Yang penting kepentingan peribadi mereka untuk ke Putrajaya tercapai, halal haram semuanya tibai belaka. Fikir-fikirkanlah demi kesejahteraan agama, bangsa dan negara kita.


GR kata: Bakar jer mamat bangang nie! Bangang nak mampos!!

No comments:

Artikel pelbagai