Saturday, December 22, 2012

HOT: ORANG TAK ADA OTAK SAJA YANG AKAN IKUT MAT SABUN NIE!!


Pada rakyat Malaysia yang pasti mempunyai pemikiran yang waras saja boleh termakan hasutan, fitnah dan penipuan puak-puak Pakatan Haprak nie. Ini adalah jalan terakhir mereka untuk menarik simpati rakyat menyokong mereka.

Fikirlah secara matang wahai pembaca sekalian, jika mereka-mereka ini boleh melakukan yang terbaik untuk rakyat dan tidak pernah membuat sebarang kesilapan pun, kenapa nasib rakyat di negeri-negeri mereka perintah dan tadbir selalu mengeluh?

Pada 12 Januari 2013 nanti sekali lagi puak Pakatan Haprak ini akan membuat huru hara di ibu kota Kuala Lumpur. Himpunan Kebangkitan Rakyat?? Rakyat mana yang nak bangkit wahai Mat Sabun?


Jangan nak pusing-pusingkan fakta dan auta pada rakyat Malaysia. Rakyat Malaysia hidup dengan aman dan damai selama ini dan bersyukur dengan rezeki dan bantuan yang Allah S.W.T berikan melalui Kerajaan BN di bawah pemerintahan YAB Perdana Menteri DS Najib Razak. Persoalannya sekarang rakyat mana yang marah? Jika nak dibandingkan dengan rakyat di negeri Selangor, Kelantan dan P.Pinang dan seluruh rakyat Malaysia boleh dibezakan tak??

Pada rakyat Malaysia GR mohon usah dilayan mereka-mereka yang tak guna otak nie. Kalau dilayan kita juga ikut perangai mereka tak ada otak. Belajar saja tinggi tapi akal letak kat pungkok. Sedarlah sejak kita Merdeka pelbagai nikmat kehidupan yang kita kecapi. Jangan dilihat hanya pada Janji Yang Ditaburi tapi lihat pada Janji Yang Ditepati demi masa depan agama, bangsa dan negara.


GR kata: Mat Sabun belajar kat UiTM dulu pun kena tendang patutlah otak pun mereng....

1 comment:

Anonymous said...

Dah ikut DAP makan babi tu yang otak dah jadi berkarat... Alahai negara dah aman pun mereka nak kacau dasar banjingan... DAP komunis!

Artikel pelbagai