Wednesday, September 12, 2012

PAKATAN PEMBANGKANG JENIS MUKA TAK TAHU MALU! @Zahid_Hamidi


Lihatlah gambar di atas, inilah janji yang ditunaikan oleh Kerajaan BN di bawah pemerintahan YAB Perdana Menteri. Segala perkara yang diberikan pada Bajet 2012 yang lepas ditunaikan untuk dinikmati oleh rakyat. Tapi lihatlah puak pakatan pembangkang, dengan muka tak malu mereka juga dapat menikmati apa yang dikecapi oleh lapisan masyarakat yang lain.

Jelas di sini, pakatan pembangkang tidak boleh memberikan sebarang jaminan untuk kebajikan rakyat. Mereka hanya pandai bermain dengan kata-kata, janji manis tinggi menggunung akhirnya yang menjadi mangsa adalah rakyat yang percaya dengan JANJI-JANJI mereka sebelum pilihanraya.

GR menyeru kepada rakyat Malaysia agar fikirkanlah dengan secara matang, adakah kita semua bersyukur dengan apa yang kita kecapi sekarang. Hidup dalam keadaan aman dan harmoni. Manifesto yang diberikan oleh Kerajaan BN yang memerintah sekarang DITUNAIKAN dan jika kita bandingkan dengan manifesto pakatan pembangkang pada PRU 12 ada tak mereka tunaikan?? Fikir-fikirkanlah demi masa depan agama, bangsa dan negara....



GR kata: Rakyat dah muak dengan Janji Ditaburi oleh pakatan pembangkang....

No comments:

Artikel pelbagai