Thursday, September 13, 2012

EKSKLUSIF: OSTAD PAS BAGI FATWA BARU YANG MENYESATKAN UMAT ISLAM!!

Inilah bila sudah tidak ada rasa takut dalam diri dengan hukuman Allah S.W.T. Islam dipermainkan macam main guli dan macam makan gula-gula hack. Di manakah kesucian Islam terpelihara jika umat Islam sendiri tidak mahu pertahankannya.

Dalam kancah politik di Malaysia ini, pandangan GR semua rakyat sudah tahu apa sebenarnya PAS. Mereka bukannya perjuangkan Islam semata-mata...lihat sajalah apa yang mereka keluarkan dari segi fatwa agama ternyata jauh terpesong apa yang sudah termaktub di dalam Al Quran dan hadith. Tapi pada mereka juga fatwa yang terpesong bila diperbetulkan oleh Ulama' dan Ustaz yang bertauliah tidak betul pada mereka, malah mereka dengan selamba juga menyesatkan seseorang Islam itu.

GR tidak mahu mengulas panjang mengenai PAS nie sebab terlalu banyak perkara yang mereka keluarkan dan boleh menjatuhkan akidah diri kita sebagai umat Islam. Kisah terkini tahniah GR ucapkan pada Team Media Kedah (TMK) yang berjaya mendedahkan tentang satu lagi pemesongan umat Islam yang dilakukan oleh Ostad PAS dalam khutbah Jumaat disalah sebuah masjid di Kedah.

Pembaca dengar rakaman video di bawah dan fikirkanlah yang terbaik, adakah PAS ini relevan atau tidak :






No comments:

Artikel pelbagai