Join Gossip Rakyat

Wednesday, August 1, 2012

WOW...GAMBAR BOGEL NURUL IZZAH?? TENGOK NIE...


Haaaaa...berita panas lagi gempar di abad ini. Gambar bogel atau pun skandal video lucah Nurul Izzah dengan pensyarah beliau yang dikhabarkan sebelum ini sudah tersebar ker?? Korang nie pun laju jer kan, bila bab-bab ala-ala porno nie. Sabar semua pembaca yang budiman, bulan puasa nie kita rileks-rileks laaa yer. Hehe hehe...

Al kisah sebenarnya Ahli Parlimen Lembah Pantai, YB Nurul Izzah sekali lagi cuba menunjukkan 'bijak pandai' beliau dengan Polis diRaja Malaysia (PDRM) dan Kementerian Dalam Negeri (KDN) memperluas operasi mencegah jenayah ke seluruh kawasan bandar Kuala Lumpur.

GR difahamkan sebelum sebanyak 90 anggota PDRM dari Bukit Aman dan Pasukan Simpanan Persekutuan (FRU) dikerah untuk menjaga keselamatan penduduk di Lembah Pantai. Anggota tersebut juga diarahkan ke Desa Seri Hartamas dan Taman Tun Dr Ismail yang terletak dalam kawasan parlimen Segambut.


Bagaimanapun, lapan wakil rakyat Pakatan Rakyat mendesak agar PDRM memperluaskan operasi bukan hanya menumpukan dua kawasan parlimen itu sahaja. Kenapa perlu menyuarakan desakan yang tak masuk akal nie? Desakan tersebut dikeluarkan MP Lembah Pantai Nurul Izzah Anwar, Tan Sri Khalid Ibrahim (Bandar Tun Razak), Dr Tan Seng Giaw (Kepong), Tian Chua (Batu), Tan Kok Wai (Cheras) dan Teresa Kok (Seputeh).

Wahai MP PR, hangpa semua tak der mata ka....pihak Polis sentiasa membuat pemantauan di semua kawasan K.Lumpur bukan saja di dua kawasan parlimen tersebut. Kadar jenayah yang semakin menurun yang diberitahu oleh Menteri KDN baru-baru ini adalah benar. Malah di kawasan Seputeh juga GR melihat pihak polis sentiasa BUAT KERJA untuk memastikan keamanan dan keselamatan masyarakat setempat dalam keadaan aman dan selamat. Ibu pejabat balai Polis Brickfield pun sekarang dipindahkan ke dalam kawasan parlimen Seputeh tau.

GR musykil sebenarnya, bukankah puak-puak pakatan Haprak nie sentiasa maki hamun polis. Taburi fitnah dan macam-macam pada pihak PDRM, tapi sekarang lain pulak ceritanya. Mengadu pada pihak PDRM pulak dah....kalau nak kata pihak PDRM tak buat keja kenapa banyak kes-kes besar berjaya diselesaikan dengan cepat dan penjenayah juga tertangkap. Macam mana tue yer...???


GR kata: Lain kali jangan sibuk complaint YB, turun padang dengar masalah rakyat dan selesaikan itu lebih baik.....

No comments:

Artikel pelbagai