Saturday, February 4, 2012

Nasib Rakyat DiGulikan Dek Pakatan Rakyat!! #SaveSelangor



Alahaiiii...apa akan jadi dengan nasib rakyat di negeri yang di bawah pemerintahan Pakatan Rakyat. Satu persatu janji-janji yang dihebahkan kepada rakyat pada PRU 12 yang lepas tapi itu semua omong kosong saja. Biasalah nama pun Pakatan Rakyat kan, hanya pandai menabur janji...nak tunaikan jangan haraplah.

Kita jangan terlepas pandang dengan kenyataan wakil penduduk Kg Bunga Raya kepada Bernama berkenaan pemaju. Kenyataan mereka mengatakan bahawa "pemaju pertama projek perumahan itu diisytihar bankrap dan melarikan diri, manakala pemaju kedua pula menipu dengan menggunakan campuran ”polisterin” untuk membina dinding rumah, menyebabkan penduduk membantah."

Inilah strategi politik kerajaan Selangor sekarang. Andai ada pemberontakan dikalangan rakyat atas kegagalan mereka menunaikan janji pilihanraya, mereka akan menjanjikan bulan dan bintang buat kali kedua dan menyalahkan Barisan Nasional dalam masalah tersebut.



Pembaca lihat kenyataan yang diputarbelitkan oleh YB Pakatan ni...Fikir-fikirkanlah yer!!!


GR kata: Jalan rosak pun kata UMNO salah, Jamban rosak pun UMNO yang salah...apa pun pendekla fikiran puak-puak HAPRAK ni...

No comments:

Artikel pelbagai