Wednesday, February 1, 2012

BONGKAR: Anwar kata - No ISRAEL No CONSERVATIVE!!!


Anwar Ibrahim ibaratkan, kalau kita tidak berkawan atau kenal Israel kita dianggap Lapuk atau pun low class!!! Nak tanya skit, ikut cara Yahudi ni dijamin kehidupan berkat dan dijamin Syurga ker wahai Pak Anwar?? Tolong jawab!!!

“Memang dia (Anwar) dekat dengan Israel sebab dia suka kalau orang Barat puji dia. Dia nak ternampak sebagai seorang yang moden yang ikut trend, sebaliknya kita anggap dia sebagai lapuk,”.Kenyataan Tun M kepada Bernama


Nampaknya Anwar Ibrahim ni jenis pemimpin yang sokong dan setuju apa saja bentuk budaya tak kira halal atau pun haram, yang penting impian beliau tercapai nanti. Ini adalah disebabkan hubungan baik beliau dengan Yahudi Israel.

Kalau kita lihat, Anwar Ibrahim ini seorang pemimpin yang bersikap menonjolkan diri, bercakap besar, janji sana dan janji sini yang membolehkan pemimpin negara luar terutama dari Israel kagum dengan beliau. Beliau sanggup menghalalkan sesuatu yang haram walhal suatu perkara yang sudah termaktub dalam Al-Quran pun boleh diputarbelitkan oleh beliau. Pembaca yang budiman fikir-fikirkanlah...

Pembaca lihatlah dan fikirlah secara matang, kenapa isu liwat ataupun seksualiti hubungan sejenis beliau tidak membantah malah menyokong lagi adalah. Inikah pemimpin negara yang kita mau pun memimpin negara ni. Mau jahanam dibuatnya. Golongan yang tidak sepatutnya ada diangkat martabat mereka. Apakah ini semua??? Apa citer beb???

Renungkanlah kata-kata Tun M ini :

Dia dan penyokong dia kata perjuangan utama mereka ialah mara ke Putrajaya dan menjadi Perdana Menteri. Apa program dia (Anwar), tak ada apa. Dia kata dia liberal kepada semua orang, pemimpin untuk semua, jadi dia dapat sokongan dan mungkin menjadi Perdana Menteri,” -Tun M.

Baca juga di sini

GR kata: Anwar penipu besar, Drama King paling hebat!! Peliwat tegar....

No comments:

Artikel pelbagai