Friday, August 15, 2014

#KrisisSelangor: AMBIGA NAK TUNJUK HERO SOUND SULTAN SELANGOR! @PDRMsia @Khalid_Ibrahim @rafiziramli


Setelah sekian lama kita tak tengok Si Ambiga di muka akhbar ke mana-mana demo yang kebiasaannya mengutuk kerajaan dan pelbagai isu yang melibatkan agama dan sebagainya.

Kali ini Ambiga sekali lagi Ambiga nak tunjuk dia lah 'Hero Tamil'...apa hak dia nak SOUND Sultan Selangor? Dia pandai sangat ker dengan undang-undang yang dah tertakluk untuk melantik seseorang menjadi MB Selangor?

Wahai Ambiga, Lu sibuk nak back up bini Anwar untuk jadi MB Selangor....Lu check dulu Azizah tu anak kelahiran negeri mana? Sibuk kata perjuangkan keadilan untuk rakyat....tanya rakyat Selangor diaorang nak ker Azizah jadi Menteri Besar untuk diaorang??

Selanjutnya baca KLIK DI SINI


GR kata: Mana pakar tragedi PKR??


4 comments:

Anonymous said...

Kurang ajar Ambiga getloose!....hang yg sepatutnya tak payah masuk campur....sibuk jer!...Podahhh..pegi balik rumah,masak capati lagi baik...

Zally said...

Melayu...Jangan jadi Me-layu...Wajarkah kita di layukan? Bersatulah....Jangan ME-LAYU...Kembali pada asal..Tanah Melayu...tanah tumpah darahku...Daulatlah Tuanku..Lindungilah hak kita demi tanah air yang tercinta..Insaflah Melayu..mereka hanya ingin hapuskan keistimewaan kita yang semakin di cabar..Apa nasib anak-anak bila kita tiada lagi di bumi bertuah ini....Renung-renungkanlah....

Anonymous said...

TSKI betul dan tidak bohong bila mengadap DYMM bahawa dia ada sokongan majority atas representasi PAS (dan UMNO). Atas sebab itu, betullah DYMM titah TSKI masih boleh terus jadi MB. PASlah yang perlu jawab kenapa kata sokong TSKI kemudiannya dua ahlinya belot. Inilah massalah bila masih nak ikut telunjuk punaisihat dari penasihat. Jika Pakatan ada majority, tunggulah sessi DUN bulan November untuk undi tidak percaya. Nak kelam kabutkan rakyat apa hal??? Masaalah dalaman PKR dan PAS bukan hal yang DYMM patut campur. Memang Istana tak ada campurtangan pun. Nak apa lagi sekarang dari Istana?

Anonymous said...

Takpe. Biar la Aci ni nak cakap apapun. Mungkin dia nak ikut jejak langkah Karpal Singh. Yang pasti, Malaysia ada undang-undang.

Daulat Tuanku!

Artikel pelbagai