Friday, August 2, 2013

WOIII NAMEWEE CINABENG SIAL, LU PIKIR LU BAGUS SANGAT KA????


OIiiiiii Nameweeeee, lu pikir ini Malaysia bapak lu punya ka? Ini Malaysia nenek lu ka moyang lu punya ka? Tak sekolah punya budak!

Oiii Namewee, lu pikir ini Malaysia tak ada undang-undang ka? Ini Malaysia serupa macam lu punya rumah ka? Mau berak buang taik merata tempat serupa macam anjing lu tau tak....

Oiiiii Nameweee, ini Malaysia bukan untuk lu satu orang saja tau. Ini Malaysia bukan CinaBeng macam lu punya tau. Lu otak serupa macam itu binatang busuk hidung besar punya tau.

Lu mau bantah itu filem komunis apa cerita? Lu punya cerita hebat sangat ka? Pecah panggung ka? Box Office ka? Lu pergi sekolah dulu maaaa, belajar pasal itu bikin filem ma. Lu tak payah mau ajak semua orang BODOH macam lu maaaa.

Cakap dalam Youtube lu berani la Namewee, berani lu depan-depan mari la cakap One By One. Apa macam? Lu belum kenal agaknya macam nenek moyang lu zaman dulu. Lu belum kenal dan tengok keris dan parang terbang sendiri. Itu jam, lu punya kepala sudah kena potong ka, apa ka...lu pikirlah sendiri!!

Ini video lu buat ha, memang bodoh tak der otak punya orang laaaa...



Korang tengok sendiri video ni dan fikirlah sendiri. Jangan sampai satu hari nanti Malaysia ini jatuh ke tangan bangsa asing sudahlah. Masa tu menangis tak berlagu pun tak guna. 

Alhamdulillah Malaysia masih diperintah oleh Kerajaan yang mempertahankan semua hak kaum tak kira bangsa. Pada PM Najib Razak, tolong jangan tunduk dengan kehendak kaum macam Namewee ni yang tak kenal erti budi. Mungkin hanya segelintir mereka yang perangai lebih kurang sama dan tak mustahil kena cegah sebelum parah!!


GR kata: Setakat Pak Nazri Aziz yang sanjung Namewee ni tak heranlah aku!!

2 comments:

Anonymous said...

Bas*ard u ass hole namewee.. u better f*ck of* from malaysia..as u belongs to h*ll...

Anonymous said...

berani betul babi import dari cina ni

Artikel pelbagai