Sunday, August 4, 2013

WAJIB BACA! DAP CINABENG DAN KOMUNIS TAK DAPAT DIPISAHKAN! #NewVillage


Sebagai bangsa Melayu kita kena imbau kembali kepada sejarah yang mana dahulunya CINA DAP @ Komunis dari dulu lagi cuba untuk menjatuhkan dan menakluki bumi bertuah kita.

GR bukan ingin bersifat Racist tapi ini adalah kenyataan selepas kita menerima mereka dengan hati terbuka sebelum mencapai Kemerdekaan dahulu, puak-puak DAP komunis ini mereka sengaja mencuri kesempatan yang ada.

Buktinya kisah Bukit Kepong mungkin ramai yang dah lupa akan sejarah Bukit Kepong di mana SIAPA yang menyerang BALAI POLIS BUKIT KEPONG ITU?? Sejarah tetap sejarah, siapa lagi kalau bukan KOMUNIS. Agenda mereka yang tidak pernah putus untuk menakluk dan berkuasa di Malaysia sentiasa diwariskan kepada anak cucu mereka turun-temurun.

Ingat!! Bangsa apa yang menjaga keamaan negara ketika itu? Bangsa apa yang gugur mempertahankan negara pada masa itu? Bukankah bangsa Melayu, bangsa Melayu yang dibunuh, mati terbakar dalam keadaan yang menyedihkan. Bangsa Melayu yang dilayan kasar dan kaum wanita diperkosa dengan begitu tragis.

Siapa yang melakukannya?? Siapa??? Cina Komunis atau kaum lain?? Mereka melakukan perkara ini adalah kerana inginkan kuasa dan takluk bumi Malaysia ni.

Zaman dah moden, cara pun dah moden, teknologi pun dah semakin canggih. Tapi agenda dan ideologi mereka tidak pernah pun sedikit berubah. Lihat keturunan Lim Kit Siang....ideologi Komunis tidak pernah luntur dalam diri mereka.

Tapi kenapa MELAYU MASIH BUTA, dari dulu lagi mereka sudah bersikap sedemikian, mengapa harus kita biarkan mereka untuk bermaharajalela di sini?? Sedih dengan sikap dan pegangan anak Melayu sekarang yang tiada semangat perjuangan sebenar dalam diri mereka.


Kenapa ada segelintir yang ada macam ni? Bangsa sendiri mengkhinati bangsanya sendiri? Ini kerana agenda untuk memerintah Malaysia itu sahaja kerana taksubkan kuasa sanggup mereka-mereka ni untuk melakukan apa saja,asalkan cita-cita mereka tercapai.

Ingatlah....jika bangsa Melayu tidak mahu berubah diri mereka sendiri sampai bila pun nasib dan diri kita takkan berubah. Cina Komunis bukannya mahu membela nasib Melayu tapi mereka hanya mahukan kuasa. Jangan menyesal kemudian hari nanti.....


GR kata: DAP komunis....perangai Syaitan depa nie!

1 comment:

Anonymous said...

Puak-puak Kiasu sekarang berada dalam mood confident yg cukup tinggi sebab dapat mengcengkam keturunan si kitol untuk dijadikan macai dalam mencapai impian untuk berkuasa.Tapi harapnya mereka ni tak lupa bahawa keturunan Mat kilau,Datok Bahaman,Tok gajah dan Pahlawan Melayu yg lainya BELUM PUPUS LAGI DI TANAH MELAYU INI.

Artikel pelbagai