Tuesday, June 11, 2013

HOT: Bodohnya @rafiziramli KANTOI Menipu Lagi Fitnah @Zahid_Hamidi ! Macam Nie Level Seorang Ahli Parlimen Pakatan?


Pakatan Haprak bila menang di kawasan yang mereka bertanding pada PRU13 tak der pula nak bising sana sini, tau pulak duduk diam. Tapi bila kalah bermacam-macam helah yang mereka buat demi untuk memperbodohkan rakyat.

Dah jadi Ahli Parlimen, pun masih tak nak buat kerja berkhidmat untuk rakyat. Masih duk sibuk sana sini menipu rakyat kononya merekalah yang berhak menang PRU13 dan duduk di Putrajaya.

'Anak Belaan' Anwar Ibrahim ni masih tak nak mengaku KEBODOHANNYA, sebelum ini pernah fitnah DS Zahid Hamidi kononnya menyeleweng duit LTAT untuk tujuan pembelian tanah. Kerana takut atas tindakan saman DS Zahid Hamidi, Rafizi mempergunakan keling jual karpet Deepak untuk memujuk saman tersebut ditarik balik. Artikel tersebut boleh baca DI SINI dan juga SINI

Terbaru Rafizi nak tunjuk hero lagi pada Anwar Ibrahim bahawa dia seorang yang bijak pandai. Memang bijak pandai....bijak pandai dalam menipu!!

PKR: Zahid belanja lebih RM200,000 masa kempen

Menteri Dalam Negeri Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi melanggar Akta Kesalahan Pilihan Raya 1954 dengan membelanjakan melebihi jumlah yang ditetapkan, iaitu RM200,000 dalam kempennya menjelang pilihan raya umum ke-13, dakwa PKR.

Pengarah Strateginya Rafizi Ramli berkata, seperti dalam video yang diedarkan di Internet, Zahid dikatakan mengedarkan RM100 dan 5kg beras kepada 24,000 orang di Bagan Datoh, yang jika dikira melebihi RM200,000.

Bercakap di sidang media di ibu pejabat PKR di Petaling Jaya, Rafizi berkata, berdasarkan itu, partinya akan memfailkan petisyen pilihan raya berhubung perkara itu minggu ini.

Beliau berkata akan mendedahkan lebih lanjut bukti berkaitan dalam sidang media yang lain pada Rabu ini.

PKR memberi isyarat memfailkan 18 petisyen manakala Pakatan keseluruhannya sebanyak 35 petisyen.

Malaysiakini masih belum boleh dapat menonton video itu atau menghubungi menteri berkenaan atau pembantunya bagi mendapatkan penjelasan berhubung dakwaan itu. - Malaysiakini

Kenyataan mana yang kita nak tengok, dalam video Rafizi kata dia dah lihat video yang kononya DS Zahid Hamidi membelanjakan duit yang lebih ketika PRU13, tapi Malaysiakini kata tak tengok lagi. Dua-dua nampak bodoh sebab cakap putar belit alam. Meh sini tengok video nie di bawah:





GR yakin rakyat Bagan Datoh tahu perkara sebenar yang terjadi. Tak der perbelanjaan lebih RM200k yang Rafizi hebohkan. Program lantikan Jentera BN Pilihanraya dibuat sebelum tarik penamaan calon dan majlis juga berjalan sebelum tempoh kempen pilihanraya berjalan. Korang nak tau lebih lanjut dan perkara yang sebenar KLIK SINI


GR kata: Kesian rakyat yang undi pakatan haprak, masih tak dapat rasa perkhidmatan pemimpin yang diaorang bagi mandat. Padan la muka...makan angin jelah korang 5 tahun nie yer!!

1 comment:

Anonymous said...

Ai biasa lah budak MCKK dia jilat juboq Anwar, dan lepas tu Anwar taram juboq dia...

Artikel pelbagai