Monday, April 22, 2013

PENCACAI PKR HATI BUSUK TAK TAU BERSYUKUR, MAKAN DEDAK LAGI BAGUS! @Zahid_Hamidi #PRU13


Hari berkempen PRU13 telah masuk hari ke 2, semakin rancak ke semua parti politik bertanding melakukan kempen mereka. Bukan itu saja, ada calon yang dilantik telah lama buat kerja tidak kira masa walau sesibuk mana sekali pun. Ada juga calon yang baru sibuk nak turun padang jumpa dengan pengundi bertanyakan khabar dan juga memberikan bantuan pada mereka.

Apa yang ingin GR sampaikan korang lihat posting gambar yang diambil di Facebook pencacai pakatan nie. Nak cuba manipulasi fakta sebenar dengan mengatakan pemberian beras dan wang RM100 adalah rasuah DS Zahid Hamidi pada pengundi Bagan Datok.

Bila GR lihat posting di atas, gambar tersebut diambil dari seseorang pengundi yang hadir dalam majlis yang diadakan oleh BN Bagan Datok. GR nak tanya ambil atau paksa ambil...atau pun pencacai ini yang dengan muka tak malu turut serta dalam majlis yang diadakan?


Pada King Jason, tak payah nak berdrama tabur fitnah sana sini. Propaganda murahan yang kome buat. Rakyat Bagan Datok tak layan. Sumbangan beras dan wang RM100 ini diberikan pada mereka yang dilantik sebagai JENTERA BN Bagan Datok. Apa salahnya jentera yang setia pada BN Bagan Datok dan pemimpin kesayangan mereka diberikan tugas dan dihargai. Ada ker orang buat kerja bodoh tak ada gaji. Kerja apa yang buat kerja tak ada gaji? King Jason boleh jawab tak??

Apa yang calon PKR yang bertanding di Parlimen Bagan Datok buat? Meludah sana sini saja ker? Apa sumbangan Mahdi Hassan untuk Bagan Datok? Orang Bagan Datok kenal ker Mahdi Hassan?



Jentera BN Bagan Datok

Hampir separuh rakyat di Bagan Datok adalah Jentera BN. Mereka berikan sokongan penuh pada DS Zahid Hamidi dan berjanji akan berikan kemenangan besar untuk Parlimen Bagan Datok serta DUN Rungkup dan DUN Hutan Melintang. Sebab inilah pencacai pakatan pening kepala so diadakan fitnah kononnya Zahid Hamidi bagi rasuah pada pengundi.




Pada pencacai pakatan, cubalah tanamkan rasa bersyukur dengan pemberian yang Allah SWT berikan pada kita tak kira melalui siapa pun. Jangan jadi BODOH. Pada King Jason, GR tau hangpa dapat bantuan dan jangan segan silu untuk bantu BN sebab hang dah dilantik sebagai JENTERA BN di Bagan Datok. Jentera BN yang dilantik sudah tentu tugas yang diberikan pada mereka akan dipikul dengan penuh tanggungjawab. Jangan mimpi pakatan haprak nak rampas Bagan Datok, kesemua jentera BN mereka setia pada DS Zahid Hamidi.


GR kata: Perghhhh...23ribu Jentera BN. Jentera Pakatan bape kerat? Hi hi hi

No comments:

Artikel pelbagai