Saturday, April 27, 2013

#PRU13: RUPANYA CALON PKR MEMANG BACOL! @Zahid_Hamidi


Budaya penipu dan pengecut memang terkenal dalam pakatan haprak. Mereka hanya pandai menabur AIR LIUR BASI mereka pada rakyat untuk meraih simpati undi, lebih-lebih lagi dalam tempoh berkempen selama 15 hari ini.

Sudah menjadi kebanggaan macai pakatan haprak budaya yang dibawakan pemimpin mereka disanjung tinggi pada hal yang menjadi mangsa rakyat jelata. Berdebat...sudah menjadi trend mereka untuk menunjukkan kononnya pakatan haprak "Memperjuangkan" nasib rakyat. Pada hal habuk pun tak da!!

Calon PKR Bagan Datoh, Mahdi Haji Hassan sebenarnya sudah hilang sokongan dari rakyat Bagan Datoh. Masa tempoh berkempen inilah baru nak ajak DEBAT dengan DS Zahid Hamidi. Jika berdebat pun rakyat Bagan Datoh dah tahu SIAPA PEMENANGNYA...betul tak?? Siapa yang memajukan Bagan Datoh selama ini jika nak dibandingkan dengan TOY BOY Bang Non nie.

Cakap-cakap dari BN Bagan Datoh, DS Zahid Hamidi tidak ada menerima sebarang pelawaan bertulis mengenai debat yang diutarakan oleh calon PKR ini. Sehingga hari ini surat tersebut tidak pernah DITERIMA oleh DS Zahid Hamidi.

Memang betullah calon PKR ini seorang yang BACUL, PENIPU, PEMFITNAH dan yang buruk semua dialah. Macam nie ker peguam harapan rakyat??

DS Zahid Hamidi BUKAN PENGECUT macam puak pakatan haprak!!


GR kata: PKR bacul pengecut penipu...memang tak boleh pakai!!

No comments:

Artikel pelbagai