Wednesday, May 22, 2013

LIVE FROM BALAI POLIS JINJANG! PUAK TAK DER OTAK BUAT PERANGAI!

Ape hebatnya budak hingusan Adam Adli..? GR lawak tengok cacai Pakatan Haprak ni. Kalau mereka buat semuanya boleh dan bila ditahan katanya mereka ni betul.

Kalau seseorang yang buat salah dan ditahan untuk keselamatan negara apa masalahnya? Lihat gambar-gambar yang GR sertakan ni, walaupun berhimpun kata mereka secara aman...adakah mereka fikir perasaan penduduk di kawasan rumah tersebut yang ingin berehat bersama keluarga dan nak tido esok nak kerja..Aman sangat ke macam ni..??

Pendapat GR, pihak Polis tak payah layan cacai pakatan yang berhimpun ni. Dah cukup mereka ni 'dibelai' selama beberapa tahun ni. Sekarang masanya Polis tunjukkan undang-undang negara harus ditegakkan jangan bagi diaorang PIJAK kepala Polis. Diaorang ni cakap jer lebih...kalau jadi apa-apa mintak tolong Polis gakkan. Hi hi hi....

GR kata: Angkat budak yang sekolah pun tak abis buang masa jerk...Tengoklah bape lama Bang Non nak bela budak nie..??

6 comments:

Anonymous said...

Apa..kadam nk kena dakwa...kena penjara...memang baghal..bahalol..unta..tolol..cipan..punya kadam kasi habis ana punya wang saja beli sama ini kadam..rugi..rugi..kalu ana tau awal lg ana sudah sumbat ini kadm dlm lobang taik lah...

Anonymous said...

kerajaan x perlu layan kumpulan jalanan LOW CLASS people!!

Anonymous said...

stupid chinese !

apple hijau said...

yang sokong majoriti cina. hahahaha, cina akan sokong apa2 saja pun asal kan mamat ni tak mau BN. Bukan cina2 ni kenal or berpandangan budak ni berkebolehan ke pandai ke apa ke? perangai macam babi, sondol apa saja, asal perut kenyang! ini lah kalu makan banyak babi. You are what you eat.

Anonymous said...

tembak aje kiasu2 ini dgn water cannon . dah makin kurang ajar skrg. sikit2 nk berdemo. x sedar diri , kaum dia tu cuma kaum pendatang kat tanah melayu ni. polis jgn bagi can. siapa rempuh halangan , ajar2 cukup2 !

ADAM ADLI ! MAMPUS KAU DALAM SANE ! PENJENAYAH !

tomsx suhaimi said...

bdk mangkuk ayun jalanan

Artikel pelbagai