Wednesday, May 8, 2013

HOT: DAP DAPAT KUASA, NIZAR HASUTAN PERKAUMAN TIADA TANGKAPAN! KENAPA?


Samada saudara sedar atau tidak DAP telah merancang sejak dari penubuhannya untuk menjadikan negara ini sebagai ketuanan CINA.

DAP telah mengambil alih peranan KOMUNIS yang telah digagalkan dalam usaha memerintah negara ini. DAP tidak pernah berterima kasih kepada kerajaan yang telah memakmurkan orang CINA di negeri majoriti orang Melayu.

Apa sahaja dasar untuk memakmurkan Melayu telah DITENTANG habis-habisan sejak puluhan tahun lalu. Mereka tetap menganggap MELAYU BODOH bahawa kemajuan yang dinikmati oleh orang Melayu adalah hasil dari cukai orang Cina.

Mereka mengatakan Melayu boleh dibeli/rasuah dengan hanya secawan kopi dan paling tinggi bernilai RM50 kerana mereka tahu orang Melayu mudah lembut hati dan mudah terpedaya jika ada orang yang berbuat baik terhadapnya.

Kini mereka telah menguasai Gelang Patah, Pulai, Johor Bahru dan Kulai kerana kawasan ini lubuk emas untuk orang Cina. Siapa yang membangunkan kawasan ini jika bukan atas jasa dan keringat kepimpinan Melayu Johor.

Jika matlamat DAP ini berjaya sudah pasti mereka akan membawa masuk ribuan Cina Singapura yang kelaparan tanah dan rumah ke lubuk emas ini. Akhirnya Melayu akan dihalau keluar secara rahsia ke pinggir kampung. Ini telah berlaku di Kuala Lumpur dan Petaling Jaya. DAP telah memaksa PAS bertanding di Nusajaya untuk memecahkan undi Melayu Gelang Patah. Melayu pengkhianat dari PAS yang hanya bernilai secawan kopi ini telah dengan bangga sanggup menggadaikan maruah bangsa.

Dalam masa yang sama dihadapan orang cina DAP bercakap dalam bahasa mereka mengatakan bahawa: "MELAYU SAMPAH KITA TELAH BERSIHKAN DI PULAU PINANG DAN SEKARANG KITA MAHU BERSIHKAN SAMPAH MELAYU DI JOHOR..."

Pada pembaca yang ada sedikit IMAN dalam dada...renung-renungkanlah. Jangan sampai kita dihina dan diludah. Sayangilah diri kita..keluarga kita..agama kita...bangsa kita dan negara kita yang dirahmati ini.

Ceramah Nizar di Kg Baru Kalumpang, Hulu Selangor pada 17/4/2010 ketika kempen PRK Hulu Selangor. Beliau membuat fitnah,malah gagal memberikan bukti dan saksi. Inilah salah satu cara pimpinan memainkan sentimen perkauman untuk memecah belah keharmonian kaum di Malaysia.




Persoalannya sekarang walaupun kes ini sudah dalam siasat Polis, kenapa sehingga hari ini tiada sebarang tangkapan dibuat terhadap Nizar? Kebal sangatkah dia walhal kita semua tahu puak PAS ini hanya menjadi anjing pada DAP. Jelas orang Melayu yang diperbodohkan oleh Cina DAP masih lagi mahu disimpan dan dibiarkan bebas?

Pihak Polis perlu tegas, jangan biar diaorang ni naik lemak. Jangan sampai rakyat tak boleh tahan sabar dan jadi  perkara yang tidak diingini baru terkial-kial nak bertindak. GR yakin PDRM adalah pasukan keselamatan yang terbaik dan haruslah berlaku adil. Jangan tangkap orang yang meluahkan melalui Twitter saja ditangkap dan sorang lagi penulis blog pencacai PR tapi pemimpin pakatan yang jelas cakap provokasi melampau takut nak ambil tindakan ker???


GR kata: Tangkap mereka yang jelas mulakan provokasi, fitnah menipu. Jangan bagi muka sangat pada Cina DAP. Ingat 13 Mei siapa yang mulakan pergaduhan??

1 comment:

Anonymous said...

公告社会人士,
主席MCA GOMBAK叶金福住Taman Desa Jaya,吉隆坡甲洞是一个佛教信仰叛徒。
1)他用权力暴力试图打僧侣 SAMNAK SAMBODHI, DESA JAYA, KEPONG, KUALA LUMPUR
2)他用 权力叫警察和外人到来佛教神圣的地方,试图抓佛教僧侣。僧侣做错了什么?
3)他用权力吃佛教协会的金钱。
4)他用权力骗妇女的钱和破坏别人的家庭
5)他是一个邪恶和说谎的人

Memberitahu kepada orang ramai,
Ketua MCA Gombak YIP KUM FOOK yang bertinggal di Taman Desa Jaya, Kepong, Kuala Lumpur ialah seorang pengkhianat Buddha.
1) Dia guna kuasanya upah kumpulan ganas cuba menukul Sami Buddha SAMNAK SAMBODHI, DESA JAYA, KEPONG, KL.
2) Dia guna kuasanya suruh polis dan orang luar pijat tanah suci Kuil, cuba menangkap Sami Buddha tanpa kesalahan.
3) Dia guna kuasanya makan wang persatuan Buddha.
4) Dia guna kuasanya tipu wang perempuan dan merosakan keluarga orang lain
5) Dia benar-benar orang jahat dan penipu

Inform the public,
Head of MCA Gombak YIP KUM FOOK stay at Taman Desa Jaya, Kepong Kuala Lumpur is a traitor Buddha.
1) He used his powers wage violent of groups tried hammer Buddhist Monk at SAMNAK SAMBODHI, DESA JAYA, KEPONG, KUALA LUMPUR
2) He used his powers to order police and outsider to step the Holy place, try to catch the Buddhist monks without wrongdoing.
3) He used his powers to corruption money of Buddhist associations.
4) He used his powers to cheated women's money and broken people family
5) He’s totally evil and lying
By MCA RAWANG

Artikel pelbagai