Friday, May 10, 2013

HOT MAT BANGLA: MANA KAMI MAU PEGI? SOALAN KHAS BUAT ANWAR IBRAHIM..!!


PRU13 telah pun berakhir dan rakyat Malaysia telah menentukan serta memberikan mandat sekali lagi pada BN untuk memerintah negara. Walaupun pelbagai rintangan pahit yang dihadapi oleh PM dan BN, namun takdir telah menentukan segalanya.

Kemenangan BN dengan menguasai Parlimen dengan 133 kerusi, DAP 38 kerusi, PKR 30 kerusi dan PAS 21 kerusi...inilah hasilnya yang telah diberikan mandat sendiri oleh rakyat Malaysia kepada semua parti yang bertanding. Adat dalam pertandingan ada kalah dan ada juga menang, tapi lumrah hidup manusia yang tak boleh menerima sebarang kekalahan....katergori apakah mereka ini?

Cuba memutarbelitkan fakta dakwat kekal pun pakatan haprak kantoi, inikan pula pengundi hantu. Mereka ini seolah-olah macam tak ada otak? Cakap main sedap mulut, tapi jika ikut gambar di atas kenapa Mat-mat Bangla ini mempromosikan pasal Pakatan Haprak?

Nurul Izzah bersama siapa 2 orang belakang dia tu??

Sehingga sekarang tiada sebarang laporan Polis dibuat dan bukti dikemukakan oleh Pakatan Haprak tentang pengundi hantu. Mana bukti pesawat yang bawa Mat-Mat Bangla ke Malaysia? Takkan main cakap main tuduh macam tu jerk...senang sangatlah kan. Rakyat yang percaya pun semua ikt BODOH macam Anwar, Nurul Izzah dan macai-macai PR.

Tuduhan kurang ajar juga tak lari dalam perangai Pakatan Haprak. Ini disebabkan mereka takut dan tak boleh terima kekalahan dalam PRU13 ni. Mereka tak fikir ker perasaan mereka yang dari kalangan keluarga yang berdarah kacukan? Mereka semua ini dilabel terus 'Pengundi Hantu' jugak ker? Lihat video di bawah:



Puak-puak cina DAPigs nie cakap Bahasa Malaysia pun tak betul. Berterabor dan tunggang langgang saja dalam video tu. Itupun ada hati nak tuduh orang pengundi hantu. Bila orang nak tunjuk IC, macam-macam alasan Cina DAPigs ni bagi tau. Tau pulak takut....

Memang kurang ajar puak mata sepet DAPigs tu kann.. Orang nak mengundi pun dihalangnya demi untuk memenangkan Pakatan Haprak. Yang pastinya, Cina-cina DAPigs di Tanah Melayu ni bukan semua yang boleh cakap Melayu. Entah-entah pendatang dari Taiwan..!! Guan Eng tolong jawab!!

Persoalannya sekarang, GR cabar Anwar dan Pakatan Haprak tunjukkan BUKTI yang kukuh mana 40k lebih pekerja Mat Bangla yang korang fitnahkan tu. Jangan heret rakyat yang tak berdosa sekali ikut otak BODOH macam korang. Cakap saja tak guna, tunjukkan kertas saja pada sidang media tak guna. Entah apa isi sebenar dalam kertas tu rakyat bukan tau pun. Tunjukkan bukti kalau betul Kerajaan bersalah tampil ke depan Mat Bangla tu, jangan upah pekerja kontrak pulak yer. Rakyat fikir guna otak jangan guna pungkok yer!!

Kami bukan Mat Bangla - baca DI SINI



GR kata: Bang Non tunjukkan bukti yer, macam BUKTI yang GR ada pasal penubuhan Yayasan Jabal Nur di Pejabat Tabung Haji tingkat 13. Penubuhan untuk penyelewengan apa tu waktu zaman jadi TPM dulu..!!!

3 comments:

Anonymous said...

sial punya polis ,ada pun macam tak ada.

Anonymous said...

sakitnya hati aku tengok polis bodoh ni, jadi pak pacak lagi baik lah.

Hakim said...

ate mana tak nya,dah puak2 PR control semua jalan keluar masuk pusat mengundi dan penjumlahan undi walaupon bukan semua tempat....mana2 kereta atau orang yang disyaki membawa atau "melarikan" kertas dan beg undi PASTI dirosakkan atau dipukul......dah banyak bukti siar kat akhbar dan ada laporan polis dibuat....kononnya teksi bawak pengundi hantu mungkin sebenarnya orang tua yang uzur....kalau yang kulit gelap mungkin orang india....persepsi buruk cukup tebal dalam PEE ARR.....

Artikel pelbagai