Monday, February 25, 2013

ANWAR CONFIRM DOWN! VIDEO BARU AKAN DIPERTONTONKAN TAK LAMA LAGI!!


Sudah bertahun lamanya video Bang Non tunggang atas bawah dipertontonkan pada rakyat Malaysia. Sehingga kini Bang Non masih menafikan individu dalam video tersebut bukan beliau. Alasan baik punya Bang Non mengatakan individu dalam video tersebut mirip beliau, orang dalam video tu perut boncit dan keadaan dia sekarang tak boncit. Adoiiiii....buat lawak noooo!!

Rakaman video 'China Doll' sebelum ini telah mengemparkan Malaysia dengan pelbagai 'AKSI' yang dilakukan oleh individu dalam video tersebut. Lunyai jugak 'China Doll' ni dibuatnya kan. Walaupun Bang Non menafikan bukan beliau dan mengatakan juga bukti tidak boleh diambil dari barang merupai besi tapi perwatakan yang 99.9% telah DIBUKTIKAN oleh pihak Polis dan juga sumber dari luar negara yang membuat siasat sama.

Individu yang mendedahkan video rakaman seksnya itu hingga ke hari ini masih bebas dan tiada sebarang tindakan mahkamah dibuat oleh Anwar terhadap individu bergelar Trio Datuk T tersebut.

Persoalannya sekarang, jika perkara ini tidak benar atau pun fitnah yang dilemparkan pada beliau... Kenapa sehingga sekarang Anwar Ibrahim masih tidak mengeluarkan saman ke atas Trio Datuk T ini??

Bukankah Trio Datuk T ini merupakan kawan baik beliau yang dikenalinya lebih 20 tahun. Jika Anwar boleh menyaman pihak media yang dikatakan memutarbelitkan kenyataan, kenapa tak saman Datuk Eskay dan dua orang Datuk lagi?

Sumber dari kenalan rapat Anwar memberitahu GR, Anwar memang seorang yang pandai bercakap. Jika pembaca merupakan orang yang pertama kali dengar ceramah beliau pasti akan meremang bulu roma. Jika berbicara soal ekonomi dan sebagainya Anwar sebenarnya tidak mempunyai kepakaran dalam bidang tersebut. Anwar sebenarnya tidak mempunyai sebarang aura yang boleh menunjukkan akan menang PRU13 nanti.

Kita lihat sekarang, apa yang PM Najib buat...beliau juga akan melakukan perkara yang sama. Siapa tiru siapa ni?? Takkan nak jadi pemimpin boleh tiru sana sini, betul tak? Parlimen Permatang Pauh yang merupakan kubu kuat beliau dahulunya sekarang hanya indah khabar dari rupa. Bila dibuat ceramah, hanya pencacai tegar pakatan saja yang hadir. Rakyat jelata dah muak dengar pembohongan beliau dan juga ada yang terbayang-bayang 'belalai gajah' Anwar dalam video tersebut.

GR yakin, video terbaru Anwar Ibrahim yang akan ditayangkan tak lama lagi sudah pasti membuatkan Bang Non tak tau nak jawab apa. Bukan satu video tau, sumber yang memberitahu GR ada 2 video dan orangnya pun lain-lain. Kesian tengok Kak Jijah, terpaksa menanggung malu dengan perangai sang suami yang 'GILAKAN NONOK'. Demi kepuasan si suami, isteri hanya mampu berdiam diri demi kepentingan peribadi.


Trio Datuk T sudah pun mengangkat sumpah laknat, Anwar Ibrahim bila nak angkat sumpah? Takut makan diri sendiri ker??


GR kata: Dua video Bang Non katanya balun anak orang Thailand? Tunggguuuuuuuu.....

3 comments:

Anonymous said...

isu lapok....buang masa saje....carilah isu baru...teruk betullah lu....bro.....biar Allah yang tentukan .....sebab kita tak nampak.....hanya Allah maha mengetahui dan nampak semua...maka tak payah cerita sini le....ceritalah tentang perpaduan rakyat malaysia ke....bola sepak ke...pembangunan malaysia ke....

BlueBird said...

PERSOALANNYA VIDEONYA ADA, SO YANG PR BUAT CERITA DAN BERDOKUMEN YANG BERKOTAK KOTAK NAK FITNAH ORANG TU APA HAL PULA? SATU HAL LAGI PULA, MENUDUH NAJIB DAN ROSMAH MEMBUNUH ALTANTUYA, BUKANKAH ITU LEBIH BERAT TUDUHAN?

nizam said...

lapok apa plak....bnda ni la yg menjadi sejarah paling penting,..x tau sejarah ker???

Artikel pelbagai