Thursday, February 28, 2013

GAYA SAMSENG, CARA ANWAR ROSAKKAN BANGSA MELAYU


Semakin dekat bahang Pilihan Raya Umum 13, semakin Allah S.W.T nak menunjukkan sikap keji dan busuk pakatan pembangkang. Baik dari bapak segala penipu, Anwar Ibrahim sehinggalah ke pencacai-pencacai mereka. Disebabkan terlalu taksub dengan politik mereka sanggup buat apa saja.

Akal fikiran yang Allah S.W.T berikan pada mereka sayang sekali tidak pernah bersyukur gunakan dengan sebaiknya. Kebanyakkan mereka ini jika kita lihat setengahnya berpelajaran tinggi tapi otak mereka seperti letak dilutut. Tidak boleh berfikir mana yang baik dan buruk. Yang kelakarnya apa yang dibuat oleh pakatan pembangkang semua 'Perfect' tiada silap langsung.


Seperti banner di atas yang terletak di Bdr Tun Razak, jika PKR yang memerintah di Parlimen Bdr Tun Razak itu SEMPURNA menjalankan amanah yang diberikan oleh rakyat BTR itu sendiri kenapa tak laksanakan tanggungjawab yang diberikan? Pencuci tandas seperti Mohammad Saiful Bin Mansur ini tak ada otak. Maki hamun itu sudah sebati dalam diri mereka pencacai pakatan pembangkang nie.




Korang tengoklah sendiri screen shot FB cakap-cakap BANGANG pencacai pakatan nie. Dalam agama yang dibawakan PAS mengajar fitnah dibayar dengan fitnah. Maki hamun dibayar dengan maki hamun. Dalam ajaran Rasulullah S.A.W ada ker kita diajar sedemikian rupa. Malu mak bapak lahirkan anak sedemikian rupa.

Menganjingkan pihak Kerajaan BN yang banyak membantu rakyat, tapi ada hati untuk menerima BR1M dan memang SAH....mereka ini SETUJU dan RELA digelarkan lembu dan ayam seperti apa yang Nik Aziz katakan. Inilah ajaran Khalid Ibrahim untuk masyarakat di Bdr Tun Razak yang taksub kepada mereka. Tak turun padang tak per, yang penting makin hamun pada mereka yang menyokong Kerajaan itu pun dah cukup sebab banyak pahalanya.

Inilah manusia yang tak faham erti sejarah dan kemerdekaan, cakap macam seolah-olah pakatan pembangkang hebat dalam segala bidang. Kalau hebat dan sempurna, tak ada rakyat negeri Selangor merana, mengeluh...Kelantan 22 tahun di bawah PAS apa pun tak ada. Ilmu songsang yang Bang Non bawak korang sanjung. Syabas kerana berjaya rosakkan bangsa sendiri!!!


GR kata: Layan beruk jadilah beruk...layan babi, jadilah.....!!!

No comments:

Artikel pelbagai