Monday, January 21, 2013

HOT: @anwaribrahim MENGAMUK Pada Anak Sendiri @n_izzah Sebab Orang Lembah Pantai!

Semalam hari minggu seperti biasa Anwar membuat jelajah ceramah beliau 'Menipu Rakyat' dan kali ini di kawasan parlimen anaknya sendiri Lembah Pantai.

Korang lihat gambar-gambar yang dikongsikan, program yang sepatutnya dijalan pada jam 5pm tidak mendapat sebarang sambutan dari masyarakat setempat. GR sendiri turut berada di tempat ceramah tersebut dan memang tak ramai yang datang pun.

Sumber dalaman PKR memberitahu GR, apalagi mengamuk la Anwar pada anaknya Nurul Izzah sebab tak buat kerja sebelum dia datang.

Sambutan Hari Ponggal ditangguhkan pada sebelah malam kerana Anwar meletakkan syarat jika mahu dia turun perlu sediakan seramai 500 orang. Mulalah PKR Lembah Pantai mengelabah dan Nurul Izzah arahkan macai-macainya memanggil ahli-ahli yang taksub dari kawasan sekitar Lembah Pantai untuk datang.

Kenapa rakyat Lembah Pantai tak hadir ye? Korang fikirkanlah sendiri ye. Anwar pun seperti biasa malam tadi berjoget sakan macam beliau jugalah macam orang India. Perbuatan kaum yang melibatkan upacara keagamaan pun selamba dilakukan beliau. Macam ni ciri seorang pemimpin yang tak kisah hukum hakam sebagai seorang Islam. Jawabnya tepuk dada tanya hati...



GR kata: Anwar joget perasan diri tu muda sangat. Geli siot..hahaha


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

Artikel pelbagai