Sunday, November 25, 2012

LIVE: RAMAINYA AWEKS-AWEKS CUN KAT SINI! @Rosnah_ARS @NajibRazak #HWMN2012

Sebab apa GR katakan ramai sangat aweks-aweks cun kat sini. Tempatnya ialah di Himpunan Wanita Muda Negara 2012. Sekarang sedang berlangsung di PWTC bersama dengan Perdana Menteri yang kita sayangi DS Najib Razak.

Turut hadir dalam perhimpunan ini Datin Paduka Seri Rosmah Mansor, isteri Perdana Menteri. Beliau juga merupakan Penaung pada Himpunan Wanita Muda Negara 2012.

YB Datuk Rosnah Abd Rashid Shirlin dan barisan kepimpinan Puteri UMNO Malaysia hari ini harus diberikan pujian yang sangat tinggi kerana berjaya menghimpunkan lebih 15,000 wanita muda himpunan yang pertama kali diadakan di Malaysia. Tahniah!!!

Pandangan GR golongan wanita harus dipandang kerana mereka juga merupakan pelapis negara dalam membantu pembangunan negara. Sudah terbukti selama ini golongan wanita muda juga turut banyak menyumbang tenaga dan idea yang bernas untuk pembangunan negara.

GR begitu bangga melihat sendiri di perhimpunan ini semangat golongan wanita muda dan tanda sokongan mereka pada Kerajaan di bawah pentadbiran YAB Perdana Menteri. Mereka juga menyatakan tidak akan terpedaya dengan anasir luar dan mahukan Malaysia kekal dengan pentadbiran yang sedia ada. Tahniah GR ucapkan dan fahami naluri hati wanita muda...

GR kata: Tahniah pada wanita muda....

Published with Blogger-droid v2.0.9

1 comment:

Cik Hawa Eman said...

time kasih2.. sy ada gak lam gambar yg bawah sekali tu.. hehe..

Artikel pelbagai