Join Gossip Rakyat

Monday, November 26, 2012

ADA OTAK TAK NAK GUNA! HANYA TAHU MENYUSAHKAN RAKYAT!! #Lynas #PRmenipu


Petang tadi, selepas GR melawati Himpunan Wanita Muda 2012 di PWTC...terpandang apa yang kecoh-kecoh di celah jalan sekitar Kuala Lumpur. Ingatkan apa tadi, dengan pakaian hijaunya, rupa-rupanya puak Lynas ni. Apa yang mereka tak puas hati lagi pun GR tak tau lah. GR pun apa lagi join lah depa ni...kot-kot ramai la kan macam apa yang diaorang hebohkan dalam Twitter.

GR juga difahamkan puak-puak ni nak gi gegar PWTC nak kacau program DS Najib Razak bersama wanita muda tapi kawan GR yang berada di PWTC maklumkan tak ada kecoh-kecoh pun. Ingatkan berani sangat diaorang ni kan..rupanya takut jugak yer. Pada GR demo Lynas ni hanya orang yang bodoh saja sanggup buat macam ni. Secara keseluruhan demo petang tadi tak dapat sambutan, hanya kurang 2,000 orang saja dan majoriti Cina DAP.

YB Fuziah Torron jangan jadikan rakyat BODOH macam YB dan pemimpin pakatan yang lain. Mahkamah dah putuskan Lynas tidak ada sebarang perkara yang boleh merosakkan negara dan rakyat sekitar Kuantan. Kenapa tak boleh terima keputusan mahkamah, macam mana keputusan Anwar yang lepas?? Tak adil lagi ker? Takkan keputusan mahkamah berpihak pada Pakatan itu baru adil namanya? Sistem apa yang Pakatan pakai ek??

Dalam GR follow demo budak-budak Lynas ni, ternampaklah sorang pendemo ni...nak kata tak ada otak...dia ni manusia bukan binatang. Korang tengoklah sendiri gambar di bawah :


Apa yang kelakarnya bila GR tanya pada mereka ni, ada yang kata mereka berjalan sejauh 300km. Bayangkan dari mana tu? Dari Kuantan pun yer atau jauh sikit lagi. Kalau berjalan 300km sekali pun takkanlah hari ni boleh sampai ramai yer tak? Kalau berjalan pagi tadi mulanya. Nak membohong pun agak-agaklah kan. Kesian GR lihat puak-puak ni sanggup buat perkara BODOH sama otaknya macam pemimpin mereka.

GR nak tanya satu soalan, kenapa pekerja-pekerja kilang Lynas begitu gembira dengan keputusan mahkamah ker? Pekerja-pekerja kilang tersebutkan majoriti rakyat Malaysia...dan terbukti mereka dapat mencari rezeki di sana. Apa masalah YB Fuziah Torron ni meroyan tak sudah yer? Rakyat Kuantan dan Pahang tak ader kata apa-apa pun, selagi tidak memudaratkan mereka...mereka sokong sebab boleh menambahkan punca pendapat mereka dan juga negara. Betul tak???


GR kata: Ada otak pakai bukan letak kat pungkok!!

1 comment:

penyelamat said...

Rare earth.nak tahu cari la kat google.kesan jangka panjang.

Artikel pelbagai