Wednesday, June 27, 2012

PANAS: ARTIS TAK LAKU SANGGUP BERBOGEL KERANA MAHU NAMA!?


Masakan pembaca tidak kenal dengan wanita dalam gambar di atas bukan? Nama beliau Mislina Mustafa, seorang artis suatu ketika dahulu boleh dikatakan sering keluar dalam drama di TV. GR rasa dah lama juga muka beliau tak keluar TV. Apakah disebabkan namanya sudah tidak popular beliau sanggup memBOGELkan diri beliau semata-mata kerana mahukan millage... Tak ker BODOH namanya tu!!

Pembaca juga tahu, beberapa bulan yang lepas beliau turut serta dalam Demo PTPTN di Dataran Merdeka atau lebih dikenali dengan nama #OccupyDataran. Motif apa beliau turut serta dalam demo tersebut yer? Adakah beliau juga merupakan peminjam PTPTN atau pun sedara mara beliau, sibuk mempertahankan sistem pelajaran percuma ingin mansuhkan PTPTN tapi adakah beliau faham maksud sebenar Pakatan Haprak sebenar?



Lihatlah gambar-gambar di atas, kenapa PAS senyap tak kata apa-apa malah menyokong apa yang artis ini buat bersama dengan mahasiswa yang tak ada otak ketika demo tersebut dilakukan. Apakah peranan Ostad-Ostad PAS untuk mengubah artis ini kembali ke jalan yang benar? Apa tugas muslimah PAS pula, tidak mahu pula mendorong artis ini menutup aurat? Tepuk dada tanyalah iman yer....



GR kata: Adam Adli suka sangat dengan artis tak berapa nak laku ni kenapa yer??

4 comments:

d said...

Salam Persahabatan dari blog Gelombang Rakyat.

http://gelombang-rakyat.blogspot.com/

Anonymous said...

artis ni dh terkeluar dr ajaran islam.....x kesah la dia nk berbogel pn.....ni lh dia hasil dr pemerintahan kerajaan selama ini.... artis diagong2kn...ulamak dicerca...

Anonymous said...

senang2 tuduh org terkeluar ajaran islam.. xkesah sebab xder sifat tanggung jawab...dgn kerajaan yg ada ni lah ramai yg buleh jadi pembangkang..hina sgt ker artis..rasa nye hina lagi org yg pandang hina pada org lain...ulamak tak main politik...dia mendidik umah..!!

Anonymous said...

minggu depan muslimah ni akan istihar masuk PAS .......

Artikel pelbagai