Tuesday, May 29, 2012

PANAS: TMJ @HRHJohor2 JAWAB ISU NO PLAT WWW 1!


Seperti yang sedia maklum, bidaan nombor plat WWW 1 yang dimenangi oleh DYMM Sultan Ibrahim, Sultan Johor telah diputarbelitkan oleh sesetengah pihak yang pada pandangan GR otak mereka ini letak dekat lutut. Pada pandangan GR perkara ini tidak perlu dikritik apatah lagi dipolitikkan. Kekayaan yang dimiliki oleh sesebuah Kesultanan DiRaja itu tidak perlu dipertikaikan kerana sejak dari dulu lagi Raja adalah pemimpin No. 1 dalam sesebuah negara atau pun negeri.

Untuk mengelakkan rakyat terus TERTIPU dengan menerima cerita dari sumber yang tidak sah, Tengku Mahkota Johor itu telah memberi penjelasan di dalam twitter beliau. Lihat di bawah :


Bagi pendapat GR, pembelian plat nombor tersebut merupakan satu business plan yang tidak sepatutnya dipertikaikan oleh mana-mana pihak. Lagi pun, wang itu adalah milik Tuanku Sultan sendiri.

Dan perlu diingat bahawa perkataan WWW adalah universal yang sinonim dengan World Wide Web (WWW). Maka, nilainya sudah tentu lebih mahal daripada yang lain.... Daulat Tuanku

Cerita lanjut baca DI SINI


GR kata: Pada YB yang cuba rosakkan lagi pemikiran rakyat jangan cakap main sedap mulut jerk!! Terdesak sangat pun, pakai otak yer. Sekarang sendiri yang malu...

No comments:

Artikel pelbagai