Wednesday, March 21, 2012

PANAS: Inikah Dia Pengundi HANTU?? @Khalid_Ibrahim


Pakatan Rakyat selama ini menuduh UMNO/BN menggunakan taktik pengundi HANTU untuk meraih undi sekaligus memenangi pilihanraya yang diadakan sebelum ini. Tu la jangan mengata orang, sekarang apa jadi, kan dah kena batang hidung sendiri. He he he

Maklumat terbaru GR terima, PKR telah membuat permindahan beramai-ramai pengundi bagi menentukan kawasan yang mereka menang untuk kekal menang di dalam PRU yang akan datang.

Terkini, Tan Seri Khalid Ibrahim, Menteri Besar Selangor tidak lari daripada terlibat dengan proses pemindahan beramai-ramai penyokong tegar PR. Apa cerita ni?? Dah tau nak kalah main kotor ker??

Sebelum ini, Khalid mengundi di Petaling Jaya..

Kad Pengenalan: 461214105273 / 0556617
Nama: ABD KHALID BIN IBRAHIM
Jantina: LELAKI
Lokaliti: 105 / 34 / 05 / 003 - JLN 16/2
Daerah Mengundi: 105 / 34 / 05 - SEKSYEN 16
DUN: 105 / 34 - BUKIT GASING
Parlimen: 105 - PETALING JAYA SELATAN
Negeri: SELANGOR
Sebarang pertanyaan : spr@spr.gov.my

Pembaca lihatlah sendiri taktik KOTOR yang dilakukan oleh PKR. Untuk memastikan Nurul Izzah menang di Lembah Pantai, beliau telah meminjam alamat di Universiti Malaya untuk menjadi PENGUNDI HANTU di Lembah Pantai. Haaaa...kan dah kantoi!!!


Proses permindahan pengundi beramai-ramai ini sudah sekian lama dilakukan oleh PR dan tidak pasti sejauh mana pihak SPR memantau proses ini dari masa ke semasa. Di sini kita sudah dapat cari satu hantu yang akan mengundi di Lembah Pantai, mungkin ada ramai hantu lagi yang bakal muncul untuk mengundi Nurul Ezah di Lembah Pantai.

Pendedahan seterusnya baca di Suara Razlan


GR kata: Macam-macam hantu ada sekarang yer?? Boleh jadi MP lagi tue....

1 comment:

pukimaq said...

Tak suka dengan hantu ni.Dengan bontot suka sangat la.

Artikel pelbagai