Sunday, February 26, 2012

Terkini: Ceramah Perdana Anwar di Kuantan Lagi Hina Dari Fun Fair!!!

Nampaknya sambutan rakyat sudah semakin pudar pada Pak Anwar ni..GR ingin katakan sebab ceramah yang diadakan di Pejabat PKR Neg Pahang tidak mendapat sambutan langsung dari yang dijangka oleh pihak Pakatan Haprak.

Pembaca lihat sendiri gambar yang disertakan. GR sendiri berada di Dataran Rakyat, Jalan Berserah. Apa yang dilihat lagi ramai peniaga n orang datang beli barang yang hadir dari yang datang untuk mendengar ceramah merapu Pak Anwar ni.

Lagi yang menarik, mana perginya pimpinan Pakatan Haprak negeri?? Big boss datang tak ada yang turut serta ke?? Yang ada budak hingusan yang memang kaki merepek meraban Chegubard. Alahai....bikin malu wooo..!!!

Ceramah yang diberikan oleh Pak Anwar tidak ada isu yang menarik. Tak abis-abis maki hamun Kerajaan, petik nama Sheikh2 Ulama' dunia yang hebat kata panggil dia untuk bagi pendapat, walhal itu semua ayat syok sendiri Pak Anwar.

Ceramah ini TIDAK DAPAT sambutan langsung..KURANG dari 1,000 orang yang hadir.

Kenapa tak sebut or promote pasal Himpunan Hijau 2.0 esok pagi ye?? Pi la demo sorang-sorang ye Pak Anwar n Fuziah Torron.. Ha ha ha

No comments:

Artikel pelbagai