Saturday, February 25, 2012

PANAS: PEMUDA UMNO BERTEMPUR DENGAN SAMSENG PKR!!!



Petang semalam lebih kurang jam 3.00 petang, Pemuda UMNO W.Persekutuan, Selangor dan persatuan NGO-NGO telah berhimpun di hadapan Ibu Pejabat Parti Keadilan Nasional (PKR), di Tropicana Damansara.

Tujuannya berhimpun adalah untuk menghantar memerandum mengutuk tindakan Ketua Umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim yang menyokong segala usaha menjaga keselamatan Israel.






Turut serta dalam perhimpunan ini, Setiausaha Pemuda BN, Datuk Megat Firdouz Tan Sri Megat Junid, Ketua Pemuda UMNO W.Persekutuan, Datuk Rizalman Dato' Mokhtar, Ketua Pemuda UMNO Selangor, Ungku Salleh Ungku Mohd Jamal, pemimpin muda parti kompenan dan juga beberapa wakil NGO Islam berserta ratusan penyokong UMNO/BN.

Sebaik tiba di hadapan Ibu Pejabat PKR, kumpulan telah dihalang oleh pihak Polis (PDRM) yang telah membuat sekatan bagi menghalang kemaraan kumpulan Pemuda UMNO & NGO. Tujuannya menjaga keselamatan bersama. Tahniah pada pihak Polis mengawal keselamatan dengan baik.



Wakil Pemuda UMNO dan NGO cuba menghantar memorandum ke dalam pejabat PKR dengan cara yang betul dan baik. Namun dihalang oleh  samseng² upahan PKR dan yang lebih kelakarnya pintu utama pagar pejabat PKR dikunci. Adakah ini contoh yang ditunjukkan oleh puak-puak PKR? Sibuk melaungkan ingin jadi negara ini berdemokrasi. Tapi tengoklah sendiri nak hantar memorandum pintu kunci, lebih kurang ajarnya tidak mahu menerima memorandum yang diberi.


GR berada dilokasi himpunan ini ketika itu pun pelik, di mana 'Chief' PKR ni, awat takut ker? Ketua AMK Sham Ketot mana?? Yang pergi naik untuk sampaikan memorandum cuma 4 orang saja mengikut arahan dari pihak Polis. Bukannya nak pergi nak pecahkan pintu atau pun baring di jalan raya. Nak serah memorandum bro...He he he


Inilah samseng PKR yang kononya dialah hero dalam drama petang tadi. Menghalau wakil Pemuda ingin sampaikan memorandum. Membuat provokasi dan cuba nak cari pasal dengan Pemuda UMNO/BN. Ini agaknya yang Pak Anwar ajar pada budak-budak kunyit dia kan??

Tak jelas gambar mamat samseng ni...Meh tengok di bawah...


Malu-malu pulak muka bila dirakam camera. Cover perut ker?? Cari makan jadi samseng PKR ker? Ha ha ha

Kesimpulannya, memorandum tak dapat hantar. Pemuda UMNO dan NGO membaca doa selamat. Tiada kejadian yg tidak diingini berlaku. Mereka tidak layan provokasi yang ditimbulkan oleh puak PKR.


Tetamu datang kunci pintu, ini ker adab yang baik???

No comments:

Artikel pelbagai