Tuesday, February 21, 2012

FOTO PANAS: AMBIGA SOKONG 1 MALAYSIA??


Perghhhhh....agak terkejut GR bila melihat gambar ini. Si Ambiga pun menyatakan sokongan beliau terhadap 1 Malaysia. Lagi peninglah jawabnya Pak Anwar Ibrahim ni, sorang demi sorang menyatakan sokongan terhadap kerajaan dan apa yang dibawakan oleh YAB PM Najib.

Tidak boleh dinafikan lagi semua rakyat Malaysia menyokong transformasi yang dibawakan oleh YAB PM Najib kerana apa yang dibawa memang untuk keselesaan dan kesejahteraan rakyat. Dengan bermotokan Rakyat Didahulukan, Pencapaian Diutamakan pentadbiran di bawah YAB PM Najib sudah mula diterima oleh seluruh rakyat Malaysia khususnya.

Produk-produk Kerajaan seperti Bantuan Rakyat 1Malaysia (BR1M), Kedai Rakyat 1Malaysia (KR1M), Kedai Ikan Rakyat 1Malaysia (KIR1M), bantuan RM 100 untuk pelajar sekolah, baucar buku 1Malaysia untuk pelajar-pelajar IPTA & IPTS dan macam-macam lagi, kesemuanya diterima baik oleh rakyat dan mereka semua berterima kasih dengan YAB PM Najib dan kerajaan di atas bantuan yang diberikan.

GR harap pembaca fikir-fikirkanlah dan menilai pentadbiran mana yang boleh membawa kesejahteraan untuk negara kita Malaysia. Pentadbiran Kerajaan BN yang sudah terbukti sejak dulu lagi yang sentiasa menjaga kebajikan rakyat atau pun pentadbiran Pakatan Rakyat yang rata-rata kita lihat di negeri-negeri yang mereka tadbir masih belum menampakkan hasilnya untuk rakyat...lagi depa kaut duit rakyat ader lah...Renung-renungkan!!!


Pok Nik pun sokong 1Malaysia...siap dengan baju sekali. Anwar, 
hang jangan poning kepalo yo. he he he

No comments:

Artikel pelbagai