Thursday, August 21, 2014

HOT #KrisisSelangor: @rafiziramli BUAT DRAMA, CUBA NAK LEPASKAN DIRI! @drwanazizah



Alasan!! selepas tersebarnya satu dokumen yang dikatakan, dokumen rahsia dan sulit berkenaan “Langkah Kajang” yang dirangka oleh Pengarah Strategi Parti Keadilan Rakyat (PKR) Rafizi Ramli, hari ini tuan punya badan tampil menafikannya.

Rafizi menuduh blogger dari UMNO yang mencipta sendiri dokumen berkenaan. Dalam penafian itu, Rafizi dibantu oleh Pengarah Komunikasi PKR Fahmi Fadzil dengan membuat satu kenyataan yang agak bercanggah daripada kenyataan Rafizi sendiri.

Dalam tweetnya berkaitan pendedahan itu, Rafizi dikatakan tidak menyebut strategi mengadakan pilihan raya kecil Kajang itu sebagai “Langkah Kajang” tetapi “Serampang Kajang”.


Seperti yang di ajarkan oleh Anwar kepada barua-baruanya, bila dah terkatoi, jangan jawab perkara yang kantoi tu, pusing dan create cerita lain...

Inilah yang berlaku kepada Rafizi Ramli...Korang cuba ingat balik al kisah ketika Rafizi majlis pertunangan anak PM Najib. Katanya Najib gunakan duit rakyat dan macam-macam tomahan lagi. Last-last kantoi...aper citer???

Dia tak berani nak jawab dan komen soalan dan pertanyaan dari dewan Pemuda PAS, pasal dokumen sulit nak jahanamkan ekonomi negara (kajang move) itu, tapi dia cuba bermain dengan isu lain, kononnya ada bloger pro UMNO mengaitkan dia dengan pompuan mat saleh bernama kristin...


Lepas tu mulalah pusinng cerita dengan mengatakan Kristin tu seorang kucing 'belaan' si Rafizi nie. Sampai sanggup masukkan lacurkan gambar anak sendiri demi nak cover diri yang dah kantoi penipu. Gambar seperti di atas.

Tidak nampak pulak di alam maya ini, tersebarnya cerita Rafizi bermukah dengan perempuan bernama kristi, baik dalam facebook, twiter dan blog.  Betul tak??

Rafizi sengaja nak alih pandangan orang supaya tidak membesarkan kebocoran dokumen #KajangMove.  Malah mengikut sumber, dokumen Kajang Mobe itu diperolehi dari budak-budak PKR Pandan yang rapat dengan Rafizi.

Alahai Rafizi kawasan sendiri pun tak jaga dengan betul sibuk nak rampas kuasa orang lain. Bila dah kantoi, ade juga yang percaya bulat-bulat pada Rafizi nie kan. Sapa yang bodoh yer???


GR kata: Dah terkangkang, cuba nak jilat balik yer!!!

2 comments:

Anonymous said...

fizi PONDAN dikaitkan dengan wanita omputih????

HAhahaha...PONDAN bodoh ni tak sedar ke yang SATU Malaysia memang tahu dia PONDAN. Takde sapa yang nak kaitkan dia dengan mana2 "pompuan".

aaaawwwwwww...

Anonymous said...

Rakyat dah lama tahu yanag kalau Anwar dan anjing-anjing dia deny, maka perkara itu adalah benar. Hangpa boleh jer menolak kebenaran isi dokumen. Hakikat sebenar rakyat dah baca dan boleh buat rumusan dan keputusan sendiri. Cukup Lah!!!

Artikel pelbagai