Thursday, August 8, 2013

Umat Islam Seronok Beraya, Ada Pula Yang Cuba Cari Pasal! @PDRMsia @KBAB51 @Zahid_Hamidi @NajibRazak

Dihari yang mulia ini, umat Islam sedang bergembira meraikan kemenangan mereka selepas sebulan berpuasa di bulan Ramadhan. Selamat Hari Raya Aidilfitri GR ucapkan buat semua yang meraikanya.

GR tak mau menulis panjang, korang tengok gambar yang dikongsikan ini. Puak mana yang sengaja cetuskan provokasi? Siapa yang cari pasal dulu? Sedang umat Islam seronok bersama sanak saudara bermaaf-maafan ade pulak yang kurang ajar.

Mohon pihak berkuasa jangan bagi peluang langsung pada mereka ini. Mereka yang sengaja cetuskan permusuhan antara kaum. GR yakin puak-puak CINABENG yang buat menda bodoh macam ni, mereka adalah golongan muda yang tak tau erti kemerdekaan Malaysia. Mereka tidak pernah merasai zaman tercetusnya 13 Mei...

Jangan cuba timbulkan kembali permusuhan antara kaum. Malaysia sudah hidup aman sekarang. Semua kaum boleh menjalani kehidupan dan cari makan dengan senang. Lu orang pikir, lu orang ade duit boleh apa saja ka wahai CINABENG??

GR yakin Polis akan ambil tindakan yang lebih tegas dan berat lepas ni. Polis dan KDN sekarang bukan macam dulu yang hanya tahu beri amaran tapi sekarang tindakan terus akan dibuat. Tunggu jelah wahai CINABENG LAHANAT!!


GR kata: Kalau babi tu letak kt muka dia bagus gakkan!!

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

3 comments:

Anonymous said...

Kalau PDRM atau KDN nak ambil tindakan pun paling cepat 1 bulan dari sekarang.Itupun kena tunggu ramai pejuang islam buat ratus-ratus laporan polis baru nak bertindak. Kalau kes Maznah dan anjing,sepantas kilat mereka bertindak.

usin said...

kalaulah alan tang tu melayu....bedezup macam mercun roket kena cekup. malangnya lahanat tu cinabeng, apa nak buat.

Anonymous said...

Paklah kini najib..beratus repot baru nak ambil tindakan, zaman Tun M tak ada repot kes da jalan,,kini menteri ada pun jaga perut sendiri..

Artikel pelbagai