Tuesday, July 16, 2013

CINABENG HINA ISLAM KENA BAYAR CIPUT JER! ISLAM PERLU ADA HARGA KER? @NajibRazak @dsjamilkhir


Siapa tak kenal dengan CinaBeng Bangsat ni, yang sesuka hati mak bapak dia hina Islam. Dah pelbagai versi GR tengok baik di Youtube mereka mahupun di blog. Pandangan GR senang, motif mereka mahu merosakkan akidah umat Islam dengan pesta seks bebas yang mereka cuba anjurkan.

Pergaulan Seks Bebas adakah budaya rakyat Malaysia? Adakah rakyat sedia atau pun menerima budaya ini di Malaysia yang semakin menular zaman sekarang? Adakah kita mahu anak cucu cicit jadikan mereka sebagai contoh? Mahukah kita lihat Malaysia bukan lagi jadi negara Islam yang disanjungi seluruh dunia? Fikirlah sendiri yer....

Ramai rakyat Malaysia menyuarakan ketidakpuashatian dengan hukuman yang dikenakan pada 2 ekor Cinabeng nie. Bukan apa, terlalu banyak penghinaan terhadap Islam yang mereka lemparkan tapi hukuman yang dikenakan seolah-olah tak munasabah langsung. Adakah dengan sifat umat Islam yang lebih mudah menerima permohonan maaf, Kerajaan hanya mengenakan hukuman ringan pada mereka.

Penjara..?? Berapa lama mereka ini akan dipenjarakan. Mereka ini dikenakan hukuman boleh jamin ker takkan buat hal lagi. Nasihat dan 'amaran' GR lihat perkara biasa yang dilakukan oleh Kerajaan. Harus ingat, disebabkan 'nasihat dan amaran' inilah puak Cauvinis naik tocang. Buat demo sana sini sampai cederakan pihak Polis dan rosakkan harta benda awam....ada tindakan tegas dikenakan pada mereka. ADA TAK..????

Dalam kes 2 ekor Cinabeng yang kononnya hebat dalam seks, pandangan GR SKMM memang buat kerja tapi tak cukup tegas tindakan yang diambil. Kerajaan harus gubal semula undang-undang dan perlu adakan hukuman yang cukup tegas supaya tidak ada lagi rakyat yang buat dengan suka hati. Kalau hukuman asyik bayaran denda, hukuman penjara atau kedua-duanya sekali....dah tentu mereka akan bayar. Dah lepas buat lagi. Lebih kurang macam orang hisap dadah atau pun penjenayah yang kaki rompak dan bunuh orang. Betul tak..??


Ramai pemimpin yang mengutuk perangai 2 ekor beruk DAP nie. Tapi apa tindakan susulan dari Kerajaan? SKMM maklumkan kertas siasatan sedang dibuat dan kemudian akan dihantar kepada Jab Peguam Negara untuk tujuan PENDAKWAAN. Persoalannya, berapa lama ianya akan siap?

Sebelum ini banyak kes yang melibatkan kaum Cina menghina sana sini, tapi AG kata kertas siasatan tak bagus dan tak boleh didakwa. Ape citer ni? Akhirnya rakyat salahkan Polis, KDN dan PM Najib sebab lembik dan takut ambil tindakan. Sampai bila kita akan macam ni...jangan menyesal nanti tak ada gunanya. Namawee, Tian Chua diaorang masih rileks kacang duduk lepak...kenapa masih tak didakwa hingga sekarang??

Wahai DS Najib Razak, tolonglah dengar keluhan rakyat. Gunakan sebaiknya slogan Rakyat Didahulukan, Pencapaian Diutamakan. Bukan dengan memberikan pelbagai bantuan pada rakyat, tapi keselamatan rakyat dan negara juga menjadi keutamaan. Rakyat juga mahu keselamatan mereka terjamin bukan saja nasib.

Fikirlah...kalau AG anggap SKMM tak bagus buat kerja, eloklah DS Najib fikirkan yang terbaik untuk tukar kepada AG yang baru. Dah banyak keputusan mahkamah yang disebut macam tak masuk akal walhal bukti kukuh ada. Keputusan yang diberikan macam auta. Apa pun kita tunggu dan lihat bila al kisah ini ada penghujungnya.....


GR kata: Tungguuuuu...macam tengok drama Sinetron beratus episod baru ada ending nya!!

3 comments:

Anonymous said...

Kita tunggu biar ada babi babi ini kena sembeleh atau kita tembak

Anonymous said...

Gang Alphard anda semua boleh angkut dua ekor babi ni, tapi kali ini mesti tulis depan belakang.

AZIZ ABAS said...

Ketatkan perundangan dan kuatkan penguatkuasaan, ssbelum pengkhianat2 ini beraja di mata dan bersultandi hati. Sabenarnya mereka ini mencabar kepimpinan Melayu dan agama Islam. Tsunami pengundi dari puak2 ni di PRU13 jelas tujuan dan maksud mereka. Mereka sekata menyokong agenda kepentingan banhsa mereka. Malang sekali Melayu dan Islam dlm UMNO,PAS masih bercakaran.

Artikel pelbagai