Saturday, June 15, 2013

HOT: @rafiziramli DAH KANTOI SEBAB JADI 'BOMOH TEMBERANG'! HINA ORANG BAGAN DATOH!


Bila bercakap pasal al kisah manusia nak jadi 'BOMOH' mesti ramai yang ingat cerita Do Re Mi dalam babak jadi Bomoh Temberang untuk dapatkan sesuatu, betul tak? GR bukan untuk mengaitkan dan mengaibkan cerita Allahyarham TS P.Ramlee tapi untuk mengingatkan kita pasal sikap yang ada dalam diri manusia.

Rafizi Ramli sekali lagi nak tunjuk 'Hero' sebab dalam pakatan haprak beliau berjaya 'menjatuhkan' DS Shahrizat Jalil. Tapi bila diamati betul-betul Isu Fedlot ini tidak ada sebarang bukti kukuh yang mengatakan Kak Jat terlibat sama. Ramai yang tak tahu al kisah Anak Ikan Anwar Ibrahim ini ketika zamannya di Petronas dulu. Beliau dibuang kerja atau memang nak berhenti kerja...amacam bro? Berani jelaskan perkara sebenar ker.....hakkkktuihhhhhhhhh!!



Dalam video di atas, kesian GR tengok Madhi Hassan nie...dah la banyak kali kalah bertanding di Bagan Datoh tapi masih tak boleh terima kenyataan yang beliau DITOLAK oleh rakyat Bagan Datoh. Kenapa hanya sorang saja rakyat Bagan Datoh yang failkan petisyen? Kalau betul rasuah, kenapa tak semua atau pun ramai yang buat report?

GR nak tanya puak pakatan, Bang Non dulu pernah kata rakaman video tak boleh dijadikan bukti sebab peralatan besi...dalam kes Anwar SONTOT China Doll tu. Ingat lagi tak? So....korang tengok Youtube pun boleh dijadikan bukti ker? Lawak la korang nie....Keh keh keh

Rafizi kata 24ribu rakyat Bagan Datoh dirasuah dan suruh berikan undi BN pada PRU13 hari tu. Wahai Rafizi kalau tak tahu kisah sebenar, jangan heret rakyat Bagan Datoh yang tak bersalah. Kalau hang dah biasa makan DUIT HARAM, jangan nak samakan rakyat Bagan Datoh macam hang jugak yer.

Jentera BN Bagan Datoh yang dilantik seramai 23ribu orang...mereka ini dilantik sebab menyokong Barisan Nasional. GR ingin buat perbandingan, 23ribu - 17ribu (undi yang dimenangi Zahid Hamidi)...perbezaan 6ribu undi yang kalah. Undian yang kalah inilah balaci pakatan yang dipaksa jadi Jentera BN.

Hasil maklumat yang GR dapat dari sumber dalaman PKR Bagan Datoh, mereka juga berjanji bagi 'bantuan' pada Jentera mereka tapi TAK DITUNAIKAN. Jadi nak senang kerja, calon PAS dan PKR Bagan Datoh MEMAKSA ahli dan penyokong mereka menyamar jadi Jentera BN untuk mendapatkan beras dan juga wang RM100 kerana bantuan yang diterima dapat meringankan beban mereka untuk keperluan harian.

Rakyat Bagan Datoh juga marah sebab mereka dikaitkan terima rasuah dari pemimpin yang mereka sayangi. Ada yang beritahu GR, calon PAS dan PKR Bagan Datoh bukannya pernah turun padang nak bantu mereka...bila nak PRU barulah nampak muka. Rafizi telah menghina rakyat Bagan Datoh yang menerima bantuan keperluan dapur mereka di atas pemberian ikhlas dari DS Zahid Hamidi.

Rafizi perlu MOHON MAAF pada rakyat Bagan Datoh dan perlu bertanggungjawab di atas fitnah yang beliau buat dan rakyat Bagan Datoh benar rasa kecewa dan rasa terhina dengan fitnah dan penipuan yang dibuat Rafizi.

Layan video Tok Moh Rafizi:




GR kata: Rafizi dan pencacai pakatan dah biasa makan duit haramkan....

1 comment:

Anonymous said...

Betul Anda di pihak rakyat? Kalau betul bagai dinyatakan... cuba tengok youtube 'Kepada Wakil Rakyat Barisan Nasional Pakatan Rakyat' dan baca blog Hakikat Politik di Malaysia dan Strategi Baru'.

Artikel pelbagai