Monday, June 3, 2013

Fuiyooo...MB Baru Kelate Jadikan Rakyatnya Tokey Jual Minyak..?


NGO R sebelum ini mendedahkan penemuan minyak Ron97 dan Ron95 didalam telaga sebuah rumah di berlaku di kawasan DUN Pasir Pekan kawasan Menteri Besar Kelantan yang baru Mohammad Yaakop.

Ini semua bertitik tolak untuk menghapuskan pengaruh  keramat Nik Aziz yang berjaya mempengaruhi rakyat Kelantan apabila berjaya menyalurkan air kopi dan teh tarik melalui pili air ke setiap rumah.

Nik Aziz diam khabarnya sejak tidak menjadi menteri besar pengaruh keramat dan kewalian beliau pasti akan tergugat. Adakah selepas ini akan muncul kegemparan di Pulau Melaka minyak masak pula ditemui ditelaga belakang rumah seorang penduduk semata-mata mahu menyelamatkan kewalian Nik Aziz. Sebelum ini GR diberitahu bahawa Husam pun pernah mendakwa di bawah Putrajaya terdapat telaga minyak semasa kempen PRU13. Senang betul yer nak dapat minyak? Minyak senyonyong ker..??

Puak khawarij di Kelantan cukup senang dipengaruhi. Bayangkan apa saja yang Nik Aziz cakap mereka boleh percaya. Kalau Nik Aziz cakap kucing beranak keluar tikus pun depa percayakan. Tahap pemikiran mereka ni terlalu rendah, kesian kan.

Kesimpulannya korang dah mula boleh faham kenapa puak khawarij boleh berguling di atas jalan raya, angkat Anwar jadi pemimpin, Sayangkan Guan Eng walau nama Allah SWT dihina. Ini semua hasil kejayaan apabila hati berjaya dihitamkan. Nik Aziz pula dengan selamba bagi jaminan apa yang mereka buat ini diberkati Allah SWT dan perjuangan mereka ini dijanjikan Syurga.

Ini khas untuk puak khawarij yang taksub, ada otak tak nak guna...




GR kata: Hai minyak, marilah beli minyak. Minyak urut ka minyak gamat yer. Hi hi hi....

1 comment:

SKL said...

Salam Tuan, mohon dipautkan link blog saya www.sematankelawas.com di blog Tuan.
Saya sebagai blogger baru telah memautkan link blog Tuan di blog saya.
Terima kasih.

www.sematankelawas.com

Artikel pelbagai