Sunday, June 2, 2013

BONGKAR: Boss Red Bean Army DIBAYAR GAJI RM7k Sebulan Oleh GLC Negeri P.Pinang! @PDRMsia


Hebat! Blogger DAP dilantik Lim Guan Eng sebagai Pengurus di PDCC  secara terus tanpa melalui sebarang proses temuduga dengan gaji bulanan sekitar RM7ribu sebulan. Menurut sumber, Chris Lee juga adalah sebahagian daripada Red Bean Army, sejauh mana penglibatan beliau harus disiasat oleh pihak Polis.

Ada juga tentera kacang ini dibayar gaji mereka oleh syarikat GLC kerajaan negeri.Contohnya April 2012 Ultrakiasu rasis chauvanis Lim Guan Eng  telah melantik seorang blogger DAP Chris See Lee sebagai pengurus didalam salah sebuah syarikat GLC negeri.

Apakah kelayakan Red Bean Army dilantik menjadi Pengurus dalam syarikat GLC bawah kerajaan negeri P.Pinang? Tugas yang dipikul tidak mengambarkan dengan kelayakan yang dia ada untuk diberikan jawatan tersebut. Seorang jurusan IT nak handle tentang projek-projek yang melibatkan kerja kejuruteraan di bawah GLC negeri P.Pinang, pelikkan..??

Dikhabarkan ketika itu…arahan diberikan oleh Lim Guan Eng kepada Bos Besar PDCC En Iskandar (anti melayu proksi DAP) agar memberi jawatan sebagai pengurus kepada Chris Lee. Senang betul dapat kerja di syarikat besar tanpa sebarang temuduga.

Selanjutkanya baca DI SINI


GR kata: Budak Chris ni Boss Red Bean Army...?? Masyuk tuuue....

No comments:

Artikel pelbagai