Sunday, April 21, 2013

JENG JENG!! KEMBAR ANWAR DIDEDAHKAN, SAMA TAPI TAK SERUPA? #PRU13


Beberapa bulan yang lepas GR ada keluarkan artikel berkenaan permainan jahat Anwar Ibrahim yang bersangkut paut demi capai cita-cita untuk menjadi Perdana Menteri. Sanggup gadaikan diri sendiri kononnya ditembak dan kita semua dah tau siapa yang beliau akan salahkan. Baca DI SNI

Sebelum ini GR ada menyatakan dalam artikel tersebut perancangan jahat Anwar Ibrahim akan ANGKAT SUMPAH dengan menyatakan beliau "Tidak" melakukan apa yang rakyat lihat sebelum ini. Persoalannya BERANIKAH BELIAU UNTUK BERMAIN DENGAN HUKUM HAKAM ALLAH S.W.T?

Dalam pada itu juga pendedahan yang dibuat oleh blog Pisau yang menerangkan lagi perancangan licik Anwar berkenaan video China Doll nya. Cuba ingin menutup keaiban diri sendiri tapi BODOH kantoi balik kena batang hidung sendiri.


Dalam artikel Pisau sebelum ini ;-

8. Akan mendedahkan muka mirip kepada Anwar dari Thailand dan akan mendedahkan lelaki itu dibayar oleh Umno untuk melakonkan aksi seks,menurut sumber dalam PKR Talent Scout dan Acting Coach telah dibayar ratusan ribu ringgit untuk mencari lelaki mirip Anwar,perancangan yang dibuat sejak tahun lepas telah berjaya.Ketika PRU13 Anwar akan mendedahkan sebelum penamaan calon atau sehari selepas penamaan calon.Malah Anwar turut akan bersumpah di Permatang Pauh nanti. – Selanjutnya klik sini

Pada malam tersebut menurut sumber, Anwar akan menampilkan seorang pelakon warga Thailand yang menyerupai diri beliau,untuk menyakinkan para pengundi Permatang Pauh, lelaki tersebut akan mengaku bahawa beliaulah lelaki yang ada dalam video video klip sex sepertimana yang didedahkan sebelum ini. Lelaki Thailand ini juga dalam perancangan Anwar akan membuat pengakuan kononnya telah menerima sejumlah bayaran dari beberapa tokoh politik dari Umno dan BN.

Jiji sungguh politik Anwar, dek kerana gilakan kuasa dan takut kalah dalah PRU13 ini cuba untuk menutup kesalahannya. Takut untuk bersumpah tapi cara BODOH ini yang dibawa oleh pencacai Anwar iaitu Chegu Bard ternyata makan diri sendiri.

Korang tengoklah sendiri gambar di atas, sama atau tidak rupa lelaki ini dengan Anwar Ibrahim. Anwar cuba dolak dalih nak tutup kisah sebenar beliau makan diri sendiri. Apa sebab lelaki kembar tersebut ditangkap? Takkan ini pun sandiwara UMNO? Korang yang kononnya tahu siapa lelaki tersebut UMNO pulak yang dipersalahkan.

Anwar memang BODOH dan CETEK pemikiran anda. Rakyat dah tau dengan kelentong anda wahai Anwar Ibrahim. Tak payah nak pusing cerita....hadap jer lah keputusan 5 Mei 2013 nanti. Rakyat Permatang Pauh masih terima anda atau tidak. Kita tungguuuuuu....


GR kata: Perut lelaki ni tak buncit jugak ek? 

2 comments:

Anonymous said...

kenapa sengaja bawa cd video lucah masuk ke negara ini sedangkan ia melanggar undang2. Memang sengaja nak ditangkap supaya boleh dibuat cerita, polis bersubahat dgn Umno. Mmg dia takde niat kut utk tunjuk lelaki tu secara live kerana takde berapa sangat pun irasnya dgn pelakon dlm video china doll tu. Perut buncit tak, anu bengkok tak?
Mcm mana pulak dgn video papahomo cium ketiak, video terkam siswa? Laki thai yg sama jugak ke?
Tidak bijak.....

Anonymous said...

Tk hairan la ambik kat thailand...pmbedahan plastik kat thailand murah...boleh jr bedah muka ala2 anwar...

Artikel pelbagai