Monday, April 29, 2013

EKSKLUSIF: CALON PKR SENGAJA TIMBULKAN PROVOKASI BODOH! #PRU13

Nak cari gaduh, cari pasal disebabkan sudah tidak mendapat mandat dari rakyat itulah pakatan haprak. Di mana-mana saja kita lihat baik dalam pilihanraya umum atau kecil ada saja provokasi yang mereka timbulkan demi untuk mewujudkan kebencian rakyat terhadap kerajaan.

Perangai samseng berkepala hitam ini adalah kerana mereka ingat masih mendapat kepercayaan rakyat. Hakikat sebenarnya pakatan haprak mula berasa cemburu dengan penerimaan rakyat yang sudah mula memberikan sokongan sepenuhnya pada Kerajaan BN.

Calon PKR Hutan Melintang sudah hilang dari rakyat di tempatnya. Sanjung diri sendiri  dan sikap PEMALAS tak mahu turun padang bantu rakyat, terimalah akibatnya. Sengaja timbulkan provokasi BODOH di pejabat UMNO Bagan Datoh petang semalam.



Ternyata S.Kesavan dah HILANG PUNCA...kempen beliau tidak mendapat sambutan langsung dari rakyat Hutan Melintang. Sebab itulah beliau sengaja serang pejabat UMNO Bagan Datoh tanpa tujuan sebenar. Padan muka, kerusi DUN Hutan Melintang akan kembali pada BN.



GR kata: Kesavan patah kaki konon...membohong jer tu. Lakonan Bang Non!!

No comments:

Artikel pelbagai