Saturday, January 12, 2013

TERKINI: CONFIRM ESOK DEMO #KL112 BATAL!!


Baru saja seketika tadi GR balik dari ronda-ronda Kuala Lumpur bersama rakan blogger Mat Kilau Penang. Apa yang GR lihat suasana KL malam minggu lengang. Mana pergi semua warga kota yer? Berhibur atau pun tidur...??

Masih ingat ketika Bersih 3.0, waktu malam macam ni macai-macai Pakatan Haprak dah buat bising macam anjing yang tak bertuan di sekitar Kuala Lumpur. Perangai mereka seolah-olah tidak mempunyai otak dan sayangnya otak yang Allah S.W.T kurniakan pada mereka tidak digunakan dengan baik.

Apa sudah jadi dengan Himpunan Shamsidar yang katanya ingin mengumpulkan 1 juta rakyat yang menyokong mereka? Pelik bin ajaib pun ada. KL lengang selengangnya. Baik di kawasan-kawasan biasa yang menjadi spot mereka tak ada kelihatan lansung macai-macai nie. Adakah mereka ini sudah serik dan sedar yang selama ini mereka hanya dipergunakan oleh Pakatan Haprak untuk kepentingan politik mereka saja??


Apa yang lihat di sekitar kawasan KL ada jugalah pencacai-pencacai Pakatan nie berlegar-legar dan kasihannya mereka ini seumpama tiada arah tujuan. Mereka datang KL awal malam, mana tempat tidurnya...hidup merempat seperti orang tiada kehidupan. Bukankah BODOH namanya tu? Itu pun masih tak nampak lagi ka? Anwar Ibrahim duk rumah atau mana-mana tengah 'sedap' dengan Shamsidar....korang duduk merempat berjalan sana sini tanpa arah tujuan.

Kawasan tumpuan di Stadium Merdeka juga GR lihat tidak kelihat pencacai-pencacai Pakatan ni. Boleh dikira dengan jari. Di kawasan Kg Baru pula hanya segelintir penjaja yang meniaga secara haram pula kelihatan. Itu pun tidak mendapat sambutan....itu lah meniaga dah la haram. Jual barang yang haram...kan dah tak laku. Hi hi hi....



Gambarannya di sini jelas, rakyat sudah mula sedar mereka hanya dipergunakan oleh Pakatan Haprak sebelum ini dengan pelbagai demonstrasi haram. Alhamdulillah, Allah S.W.T telah membuka hati rakyat untuk berfikir kebaikan dan keburukannya ikut puak-puak Pakatan nie. Ikut depa ni buat sakit badan dan buang masa jerk, yang dapat nanti gas pemedih mata jerlah sebab degil nak tunjuk terra kan.

Apa pun maklumat yang GR terima dari informer PKR dan DAP dari mana, di mana lokasi sebenar merek berkumpul dan berarak akan GR dedahkan esok. Diaorang pun jalan sorang-sorang jerlah gamaknya yer....Keh keh keh!!


GR kata: Aiyaaaa...ini malam meniaga tak ada untung lorrr!!

1 comment:

Anonymous said...

PAKATAN BEROK BUAT PARTY DI STADIUM UTK SELAMATKAN NUARKUTTYJINGGAY.

Artikel pelbagai