Sunday, December 2, 2012

PANAS: BAR COUNCIL TIDAK LAYAK DITUBUHKAN, HANYA MAINAN SEMATA-MATA!!


Bar Council ni buat ni nak masuk Maharajalawak Mega 2012 ker apa? Lawak minggu ini rasanya ni kan. Hi hi hi...

Jika kita lihat keratan surat di atas, dalam Bar Council sendiri tidak mengamalkan keadilan. Kata anak beranak Pakatan Pembangkang cium cemolot dengan Anwar Ibrahim tapi kenapa dalam organisasi sendiri tak boleh bersikap telus.

Kita lihat dalam isu pilihanraya yang mereka mahukan yang adil dan saksama, Anwar Ibrahim sanggup 'membayar' pihak luar dari Australia untuk memantau proses pilihanraya di Malaysia. Adakah sistem pilihanraya di negara kita tidak adil? Jika tidak adil manakan pada PRU 12 5 buah negeri jatuh ke tangan Pakatan Pembangkang. Kalau Pakatan menang semua sekali atau 2/3 baru dikatakan sistem pilihanraya adil...macam tu ker?

Inilah pembohongan yang tak sudah-sudah disebabkan GILA KUASA puak-puak pakatan pembangkang ni. Dalam Bar Council juga sistem pemilihan jawatankuasa baru mereka tidak berani nak panggil pemerhati, adil apanya tu??

Pembaca lihat sendiri dan nilaikanlah....bagaimana sistem keadilan yang kita guna pakai ada ketelusan kalau disebalik penubuhan Majlis Peguam ini ada udang sebalik mee. Siapa dibelakang mereka selama ini??? Tepuk dada tanyalah hati....


GR kata: Anwar beli maruah dan nilai harga diri manusia dengan wang....tak gentle langsung!!

No comments:

Artikel pelbagai