Saturday, November 24, 2012

KENAPA @abby_abadi112 BANGANG SANGAT!?


Makin hari makin meluat GR tengok Ostajah Celop hasil keluaran PAS ni. Ada saja kenyataan tak masuk akal yang beliau keluarkan. Tau la diri tu tak laku dah...tak laku orang nak ambil berlakon dan tak laku orang nak amik dijadikan isteri. Itu pasal meroyan lebih.

Inilah dia hasil didikan PAS pada Ostajah dan Ostad Celop mereka. Pemikiran yang tidak sihat mereka berjaya hasilkan. Pada yang mendengar pula tak mahu pikir panjang terus percaya 100%. Otak Allah S.W.T jadikan dan berikan pada kita semua adalah untuk berfikir mana yang baik dan buruk. Bukannya hentam keromo.

Sebab apa GR kata Ostajah Abby ni BANGANG!! Dari semua bab kira macam dia sorang yang CHAMPION. Cakap main hentam jerk...dah kaji belum fakta yang sebenar wahai Ostajah Celop?? Lihat di bawah :


FELDA tidak terlibat dalam penjualan minyak sawit ke Israel kecuali penjualan ke Palestine yang mana pesanan minyak sawit itu perlu melalui pelabuhan Ashdod, Israel memandangkan Israel mengenakan embargo laut, darat dan udara ke atas Palestine.

Lantaran itu, kargo muatan itu diangkut menggunakan jalan darat Israel kepada penerimanya iaitu Ajjawi Commercial Stores Company yang berpusat di Nablus, West Bank Palestine.

Sebenarnya :

Syarikat anak buah FELDA di dubai jual minyak ke BRUNGE GROUP Syarikat public listed di NYSE United States.

BRUNGE GROUP terdapat di 40 negara seluruh dunia. Berpengkalan di New York. FELDA jual ke SYARIKAT MULTINATIONAL SAHAJA !

Apa kaitan FELDA dengan ISRAEL? TAKDE!! STOP THE LIES PAKATAN RAKYAT!





GR kata: Wahai Ostajah Abby study dulu kalau diri tu tak pandai. Jangan buat malu fans anda yer. Cik Abby tak nak komen yer pasal cheque yang YDP PAS dapat duit Felda ni..!! Hi hi hi

3 comments:

Pemikir said...

Biasalah. orang baru sedar dari lamunan selama ini. nasib tak baik terbelajar pulak dengan mereka yang ambil kesempatan. itulah jadinya

Pemikir said...

Tengoklah lepas pilihanraya nanti apa jadi. hehehe

Anonymous said...

Lepas PRU13 nanti merangkak baleklah berlakon sebab hasil ceramah dah takde lagi!!! Apa lagi kerjaya yang dia boleh buat. Masa tu tahulah dia langit tinggi atau rendah!

Artikel pelbagai