Sunday, November 18, 2012

AWAS! FACEBOOK INI MENYEBARKAN AJARAN YAHUDI KRISTIAN!!


Memang tak dinafikan zaman sekarang adalah zaman IT semuanya berteknologi tinggi atau lebih senang dipanggil zaman dah canggih. Setiap apa yang kita ingin lakukan akan bersangkut paut dengan IT. Di zaman sekarang juga apa yang kita inginkan sebarang maklumat dan cerita semuanya di hujung jari.

Tapi dalam pada itu, kita juga harus berwaspada dalam melayari internet disamping untuk mendapatkan sesuatu...mempelajari ilmu agama juga boleh didapati di Internet. Apa yang GR ingin sampaikan ialah haruslah berhati-hati dengan laman Facebook di atas. Apa yang GR amati selama ini, ianya adalah gerakan Kristian yang ingin menyesatkan umat Islam. Mereka mengeluarkan ayat-ayat yang lebih kurang sama dengan ajaran Islam tapi jika diamati betul-betul ayat yang dikeluarkan diputarbelitkan.

Pada pembaca yang rajin bermain Facebook dan sebagainya berhati-hatilah jangan muda terpedaya dengan ajaran yang dibawa di alam maya ini. Jika ingin mempelajari ilmu agama eloklah pergi menuntut dengan Ustaz yang arif jangan mula pergi belajar dengan Ustaz atau Ustazah segera yer....


GR kata: Mohon pihak berkuasa siasat dengan segera kewujudan FB di atas yang boleh merosakkan akidah umat Islam.

No comments:

Artikel pelbagai