Sunday, November 18, 2012

HOT VIDEO: ADEGAN PANAS REMMY ISHAK JADI GAY DALAM 'COMOLOT'!!


Walaupun ini video lama dan ia diterbitkan sekitar tahun 2008 pada asalnya untuk menyertai sebuah festival filem pendek yang tidak dapat kami pastikan.

Filem pendek bertemakan cinta gay Melayu ini diarahkan oleh Mohd Ikram Ismail dan khabarnya telah ditayangkan di banyak tempat termasuk ASWARA dan pelbagai festival filem indie.

Remy Ishak yang ketika itu baru sahaja bertapak dan popular dengan filem Anak Halal membawakan watak Danial dalam filem ini yang mempunyai kekasih sejenis bernama Aiman.

Kenapa di Malaysia perlu hasilkan video seperti ini?? Pihak yang bertanggungjawab haruslah sentiasa memantau sebarang cerita, iklan dan sebagainya yang ke arah mempromosikan budaya LGBT ini DISEKAT. Kalau filem pendek ini berleluasa sudah pasti anak-anak muda juga mudah terjerumus dengan budaya SONGSANG ni. Harap fikirlah apa yang patut yer!!

Lihat video di bawah, GR pun geli nak tengok :





GR kata: LGBT harus ditentang sebab ini bukan budaya yang baik. Dalam Al Quran Allah S.W.T dah tunjuk bala yang menimpa kaum Nabi Luth a.s. Renung-renungkanlah....

1 comment:

Anonymous said...

"Kenapa di Malaysia perlu hasilkan video seperti ini??" Sebab MALAYSIA BOLEH !!

Artikel pelbagai