Thursday, November 1, 2012

HOT NEWS: SUARAM KANTOI LAGI! SYARIKAT GUAMAN BERSUBAHAT DIDEDAHKAN!!


Sekali lagi GR ingin nyatakan di sini, "Sepandai-pandai Tupai Melompat, Akhirnya Jatuh Ke Tanah Jua".... Dalam Al-Quran ada menyebut, Allah S.W.T akan menolong hambanya yang teraniaya. Apa Anwar nak kata lagi dalam bab ini. Penipuan demi penipuan pakatan pembangkang timbulkan hanyalah semata-mata untuk memburukkan Kerajaan sekarang. Ini adalah kerana mereka fikirkan strategi mereka akan berjaya untuk mengkaburi mata dan pemikiran rakyat.

Ternyata strategi jahat mereka tidak membuahkan hasil. Pembelian kapal selam Scorpene pun mereka ingin politikkan, kononnya ada penyelewengan yang terlampau dalam isu ini. Sebelum ini GR ada mengeluarkan artikel bahawa SUARAM mengaku dengan PENIPUAN berkenaan isu Scorpene ini. Pada yang masih belum membacanya boleh baca DI SNI

Semalam sekali lagi pendedahan dibuat mengenai agenda pakatan haprak ini. Mereka sebenarnya telah bersubahat dengan syarikat guaman terkemuka dengan kerjasama SUARAM sendiri. Tujuannya hanyalah satu untuk menjatuhkan Kerajaan. Nampaknya pakatan haprak sudah semakin goyang kerana tidak ada sebarang bukti penyelewengan dalam Isu Scorpene ini. Tidak ada sebarang pendakwaan dan perbicaraan dibuat di Perancis.

GR sarankan pada pihak-pihak yang tak bertanggungjawab, sudah-sudahla tu...HENTIKAN sajalah penipuan yang korang buat ni. Rakyat sebenarnya sudah mengetahui perkara sebenar. Pembelian kapal selam seharusnya perlu untuk mempertahankan negara, lebih-lebih lagi Malaysia sebuah negara yang mempunyai perairan. Apa salahnya kita mempunyainya awal kerana langkah berjaga-jaga itu perlu dan kapal selam Scorpene yang dibeli jika ingin dibandingkan harganya dengan kapal selam negara lain jauh LEBIH MURAH. Untuk mempertahanakan negara itu perlu dan tidak seharusnya dipolitikkan. Fikirlah secara bijak, bukan fikir macam budak-budak wahai pencacai PR!!

Baca lagi bawah dan lihat video pendedahan sebenar Scorpene ini :
KUALA LUMPUR 31 Okt. - Pertubuhan tidak berdaftar, Suara Rakyat Malaysia (Suaram) didakwa terlibat dalam satu perancangan bersama dengan sebuah syarikat guaman tempatan terkemuka untuk menjatuhkan Kerajaan Pusat yang dipilih secara sah melalui sistem demokrasi oleh rakyat.

Pendedahan kerjasama antara Suaram dengan syarikat guaman dalam satu ‘misi besar’ itu terbongkar selepas sepucuk surat dengan maklumat palsu yang ditulis peguam syarikat terbabit kepada peguam Perancis, didedahkan oleh Wee Choo Keong (gambar) (Bebas-Wangsa Maju) di Dewan Rakyat hari ini.

Menerusi surat rasmi yang ditandatangani oleh peguam berkenaan dakwa Choo Keong, syarikat guaman tersebut yang banyak mendapat kontrak guaman dengan syarikat milik kerajaan (GLC) mendakwa Suaram sebagai sebuah pertubuhan yang sah melalui Suara Inisiatif Sdn. Bhd. (Suara Inisiatif) walaupun terbukti tidak berdaftar.




GR kata: Kapal selam tak boleh menyelam? Kan kenyataan BODOH namanya tu...

No comments:

Artikel pelbagai