Monday, October 29, 2012

KRONOLOGI VAN SKUAD SAYANG WANITA UMNO DICONTENG, UMNO YANG SALAH?


Siapa yang makan cili dialah yang terasa pedasnya, betul tak? Kesian ada sedih pun ada bila GR melihat perbuatan terkutuk ini. Baru-baru ini UMNO Bahagian Tun Razak sekali lagi 'DISERANG' tapi kali ini van Skuad Sayang Wanita UMNO Bahagian Tun Razak yang menjadi mangsa keadaan. Jom kita lihat dan fikir secara logik dari manakah punca insiden ini terjadi.

Pertama sekali kita harus berfikir, insiden 'membuat corak' pada van skuad sayang ini sudah tertentu dilakukan oleh beberapa orang dan CONFIRM orang yang melakukan perbuatan BODOH ini sampai kiamat pun takkan mengaku...betul tak??

Keduanya...kenapa pakatan pembangkang yang tiba-tiba melenting kata mereka perbuatan menconteng perkataan Babi dan Sial ini dilakukan oleh orang UMNO sendiri kerana mereka sudah lama benci dengan UMNO. Sedangkan Ketua Wanita UMNO Bhgn Bdr Tun Razak mengeluarkan kenyataan seperti berikut :

"Saya masih lagi tidak mampu menuduh sesiapa yang disyaki atau membuat spekulasi rambang tentang siapa yang terlibat dengan perbuatan jahat ini. Tapi apa yang boleh saya pastikan ialah si pelaku bukanlah seekor babi walaupun nama babi jelas terpampang di dinding van tersebut".

Nampak sangat perbuatan tersebut kemungkinan besar ada sangkut paut dengan pakatan pembangkang ni. Lebih-lebih lagi dari PKR Bdr Tun Razak kerana mereka sedar Ahli Parlimen Khalid Gagap bukannya suka turun padang untuk berjumpa dengan rakyat. Mereka juga sudah berasa goyang, bahawa rakyat di Bdr Tun Razak khususnya sudah mula meluat dengan PKR Bdr Tun Razak kerana kebanyakan program dan bantuan yang rakyat Bdr Tun Razak adalah dari UMNO/BN Bdr Tun Razak itu sendiri.

Ketiganya...kenapa insiden BODOH ini jadi sehari sebelum Khalid Gagap turun ke Bdr Tun Razak? Seolah-olah PKR Bdr Tun Razak nak menunjukkan bahawa rakyat menerima kehadiran Ahli Parlimen mereka dan Khalid Gagap turun dengan bas mewah Anwar Ibrahim. Kononnya mereka masih gah di Bdr Tun Razak. Korang lihat sendiri masih gah ker PKR di Bdr Tun Razak...lihat gambar di bawah :


Jika dilihat gambar di atas, takkan seramai itu saja program Qurban yang dilakukan oleh PKR Bdr Tun Razak. Bukankah seorang ahli parlimen seharusnya bersama dengan rakyat. Bukannya datang tunjuk muka kacau sikit lepas tu ntah bila turun padang. Sudah-sudahlah tu wahai Khalid Gagap, anda tidak layak untuk menjadi seorang pemimpin kerana anda hanya tahu jaga poket sendiri dan kroni-kroni Anwar saja.


Bila GR melihat sendiri secara dekat bas mewah tersebut kesan cat merah yang digembar-gemburkan pakatan haprak hanyalah sejenis warna biasa yang mereka sendiri buat. Bukan tak boleh cuci balik, sebab dicalit jer pun boleh hilang. Memang PENIPU besar puak pakatan haprak ni...sanggup buat apa saja demi meraih simpati hati rakyat. Pada rakyat di Bdr Tun Razak GR ingin sarankan pilihlah wakil rakyat yang boleh menjadi hal kebajikan dan pembangunan untuk rakyat...bukannya pilih wakil rakyat yang macam Khalid Gagap dan sewaktu dengannya kerana tengoklah sendiri apa yang korang dapat?? Tengok bas mewah yang besar tu jerlahkan.... Fikir-fikirkanlah!!




GR kata: Pada yang terjumpa bas anwar ni jaga-jaga yer! Pada yang suka main simbah-simbah ni sudah-sudahlah buat kerja bodoh ni. Duit korang dapat tu buat boleh jadi kaya pun....

No comments:

Artikel pelbagai