Friday, October 5, 2012

SIRI 1 @Khalid_Ibrahim: TAKUT JAWAB ISU BAS DAN TRUCK TRANSFORMERS!!


Persoalan demi persoalan yang bermain di hati seluruh rakyat Malaysia khususnya di Selangor. Mana slogan yang biasa pakatan pembangkang katakan, mereka tidak hidup dalam keadaan yang mewah malah sentiasa berjuang untuk kebajikan rakyat. Tapi apa dah jadi, korang tengoklah sendiri...

Sehingga hari ini MB Selangor Khalid Gagap masih diam membisu, kalau nak tunggu Anwar Ibrahim yang kata jauh sekali lah gamaknya. Persoalannya adakah dengan memberitahu saja sudah cukup untuk membuatkan rakyat percaya bahawa segala perbelanjaan bas dan juga track Transformers yang diberikan khas untuk Anwar Ibrahim hanya ditanggung sendiri oleh Khalid Gagap dengan duit poketnya sendiri. Boleh percaya ka..???

Pelbagai desakan dibuat oleh rakyat Selangor dan sebagai seorang Menteri Besar, Khalid perlu telus dalam perkara ini dengan membentangkan perkara yang sebenar. Berani kerana benar, Takut kerana salah!!





Tindakan yang diambil oleh Khalid Gagap ini seolah-olah memperBODOHkan rakyat Selangor. Sudah-sudahlah tu wahai puak pembangkang...rakyat berhak tahu dan mereka sendiri yang menilai bukannya hanya among kosong dan mereka boleh percaya macam tu saja. Tolong jawab wahai MB Selangor???

Seterusnya baca DI SINI


GR kata: Perangai puak pakatan pembangkang memang teruk...kaki sakau duit rakyat!!

No comments:

Artikel pelbagai