Thursday, October 4, 2012

PANAS: SIAPA KATA PAKATAN PERJUANGKAN ISLAM??


Masih ada yang kurang pasti, apakah landasan sebenar perjuangan pakatan pembangkang ini. Baik dari segi menjaga kebajikan rakyat, pembangunan yang ingin dibuat apatah lagi dengan mempertahankan agama Islam yang suci.

Pembaca lihat gambar di atas, apa yang boleh kita terjemahkan pendedahan gambar yang diambil sendiri oleh Pengerusi PKR negeri Perlis, Sdr Mohammad Faisol Abd Rahman. Bila dikaitkan mereka ini perjuangkan Syiah yang taksub masih ramai dikalangan mereka yang menafikannya. Gambar di atas GR perolehi dari Facebook beliau sendiri.

Tak percaya..?? Lihat di sini https://www.facebook.com/photo.php?fbid=431844939420set%3Da.431844519420.215375.834814420&type=3

Gambar tersebut diambil di rumah beliau sendiri ketika Hari Raya Aidilfitri yang lepas. Apakah pegangan Syiah ini adalah ajaran yang diterima oleh Allah S.W.T..?? Sejarah tercetusnya pegangan Syiah ini telah tertulis dan pada mereka dan puak-puak pakatan pembangkang yang taksub dengan pegangan Syiah ini meh sini beritahu GR benar atau tidak pegangan ini diterima Allah S.W.T dan merupakan ajaran yang suci.

Jangan jadi BODOH dan taksub, kehidupan Syurga dan Neraka itu BETUL. Janganlah terpesong dengan ajaran yang sesat. Sedarlah agama Islam adalah agama yang suci dan ikutilah ajaran dan sunnah Rasulullah S.A.W nescaya kita akan berjaya dunia dan akhirat. Fikir-fikirkanlah....



GR kata: PAS pun 2 x 5...

No comments:

Artikel pelbagai