Tuesday, August 28, 2012

PUAK #JanjiBersih YANG TAK FAHAM BAHASA! #Merdeka55 @NajibRazak


Inilah yang dikatakan perangai manusia yang takder otak dan tak faham bahasa. Dari sini boleh kita lihat mereka ingin cuba membuat provokasi yang akan menjadi tahap yang melampau jika permintaan mereka tidak mendapat sebarang perhatian. Baca DI SINI

Sehingga sekarang pihak Polis masih tidak memberi sebarang permit kepada penganjur Himpunan Janji Bersih ini yang akan dilakukan pada malam 30 Ogos 2012. Pendapat GR senang saja, buat apa bagi muka pada petualang negara yang akan membuat negara huru hara. Janji mereka perhimpunan akan diadakan secara aman. Itu semua BOHONG! PENIPU!!!!

Lihat saja JANJI mereka pada Bersih 1.0 hinggalah Bersih 3.0, apa jadi?? Perhimpunan diadakan secara aman atau pun tidak. Siapa mereka nak adakan sambutan ambang merdeka yang dicabuli dengan memfitnah fikiran rakyat Malaysia dengan segala penipuan yang mereka berikan semata-mata ingin menanam kebencian rakyat kepada Kerajaan yang memerintah sekarang. Fikir-fikirkanlah wahai pembaca yang budiman....

Pada seluruh rakyat Malaysia yang ingin turun ke Kuala Lumpur menyambut malam Kemerdekaan negara kita, jangan layan apa yang mereka lakukan pada malam tersebut di Dataran Merdeka....lakukan aktiviti rutin biasa menyambut Merdeka bersama keluarga dengan melihat persembangan bunga api dan sebagainya. Teruskan kehidupan aman yang kita kecapi selepas Merdeka dan jangan biarkan fikiran kita DIJAJAH oleh puak Haprak nie.

Lebih elok lagi keesokkannya pada 31 Ogos 2012 adalah lebih baik korang turun ke Stadium Nasional Bkt Jalil, Program #TweetMerdeka #Merdeka55. Pelbagai acara menarik diadakan khas untuk korang di sana yang bermula dari pagi lagi. Pelbagai hadiah menarik menanti korang dan hadiah utama merupakan PROTON PREVE.

Apa lagi DAFTARLAH SEKARANG DI SINI .... Artis-artis popular pun akan turut serta pada hari tersebut. DATANG JANGAN TAK DATANG!!


GR kata: Janji Bersih yang buang masa...apa pun tak boleh!!

No comments:

Artikel pelbagai