Friday, August 31, 2012

HOT FOTO: AKSI LIAR #JanjiBersih MALAM AMBANG MERDEKA! #Merdeka55


Lihat gambar di atas, gambar yang sempat GR rakamkan ketika Demo Haram #JanjiBersih #JanjiDemokrasi sebentar tadi. Apa yang puak-puak pakatan Haprak ini mereka meletakkan gambar Perdana Menteri Malaysia dan beberapa pemimpin lagi untuk tujuan apa?? Nak tau lihat di bawah:



Ini perbuatan yang sungguh kurang ajar dan budaya LGBT yang semakin menular dan Anwar pasti gembira melihat gambar ini. Seorang budak yang GR difahamkan DIBAYAR oleh puak pakatan untuk membuat perbuatan terkutuk ini. Membuka seluar dengan menunjukkan punggung di khalayak ramai dan cuba untuk membuang air besar ke atas gambar Perdana Menteri.

Budak tersebut telah pun dikenalpasti...GR akan keluarkan di artikel akan datang. Tunggu mana mau lari!! Mohon pihak berkuasa siasat perbuatan terkutuk ini!!!!!

Lihat lagi video di bawah:

 


GR kata: Kesian rakyat Malaysia yang ke Dataran Merdeka untuk sambutan ambang Merdeka tapi tiada sebarang sambutan bunga api....

9 comments:

Anonymous said...

25izensebudak ni nama ammar..facebook alice sakai..belajar di cybernetic international college of technology .ambil kursus diploma multimedia kreatif semester 3.asal johor.

Gossip Rakyat said...

Tq di atas info yg diberi...muka jelas budak nie dh dpt. :)

Iz said...

The thing probably staged. Not the first time we see certain quarters tries to defame certain movement. On top of that, the video uploader is from UMNO supporter.

Anonymous said...

Itu mesej bahawa rakyat dah marah muak dengan najib lah...terimalah kenyataan tu....palui!!!

Anonymous said...

woi anon 6.21.

orang buat perangai bodoh mcm tu satu mesej ke..ko tu palui...klu ada org tak puas hati kt ko bt pergai bdoh mcm tu, ko x mrh ye...haha..

Anonymous said...

woi anon 6.21

cuba buat tnjk bontot dpn bapak ko..ko suka kot..aatu famili kaki jilat bontot mcm anwar..

Anonymous said...

elptina11adoi ammar..malu kolej aku..aku pon malu jgk sbb aku kwn dia..jahanam..pk dulu sebelum buat..nie men belasah je..busuk sial ko nie!!

anti bohmau said...

GR,

MATLAMAT MENGHALALKAN CARA -inilah prinsip pegangan puak2 pr - dap, pgayr & pas.

buatla apapun waima yg HARAM sekalipun, buruk mcm mana pun, jika mrk niatkan utk menentang kerajaan BN, maka HALAL lah jadinya!!!

sgt merbahaya krn pemimpin2 & ulama' mrk tidak mengatakan berdosa sedikitpun jika buat jahat begitu!!!!
apapun, hanya Allah SWT yg Maha Mengetahui, Maha Memberi Pembalasan...itupun jikas juak2 pr yg beragama Islam percaya! jgn ingat balasan dosa hanya jatuh ke atas org2 umno/BN manakala org2 pr maksum!!!! tak terfikir ka otak mrk ka?

Anonymous said...

kerajaan Islam dulu yang dah kuasai 2/3 dunia pun tumbang sebab kuasa dan tanah jajahan..gelabah nak kuasa sgt apa hal? dah hidup lam kat negara ni wat la cara rakyat Malaysia..lagipun nanti dalam kubur xde soalan tentang bendera negara pun..terima je la Malaysia skrg..semua da dapat perkenan sultan Melayu dari dulu kan..nak derhaka & hilangkan ketuanan Melayu? hidup dalam kotak la jawabnya..pelik dgn pemimpin pembangkang..ramai mengaku ikut Islam tapi bertindak macam haram..makin banyak kuasa kau pegang makin banyak dosa kau..wassalam..
FIKIR PASAL AGAMA DULU, JANGAN FIKIR PASAL KUASA..ALLAHU RABBI..

Artikel pelbagai