Thursday, August 30, 2012

HOT: Anwar SAKAU Duit Rakyat Untuk Promote Diri Sendiri!! #JanjiBersih #Merdeka55

Apa yang boleh kita kategorikan bila lihat gambar ini?? Tahap meroyan Anwar sudah ditahap KRITIKAL. Perasan dirinya diterima oleh seluruh rakyat Malaysia...mempromosikan diri beliau di bas mewah yang diberikan oleh kerajaan negeri Selangor.

Pandangan GR simple saja, kenapa perlu diheret nama rakyat dalam agenda politik kotor pakatan Haprak nie?? Seluruh rakyat Malaysia menyokong ker si Anuwar nie?? Apakah sebab utama yang boleh dikatakan rakyat Malaysia ini menyokong beliau???

#JanjiDitaburi Anuwar & The Geng pada rakyat pada PRU 12 mereka TIDAK TUNAIKAN. Pembelian bas mewah ini JELAS menunjukkan mereka menggunakan duit rakyat. Masalah2 air di Selangor pun mereka tak ada niat untuk selesaikan malah menggunakan duit rakyat untuk tujuan BODOH mereka nie.

GR sarankan pada seluruh Malaysia usahlah join sekali demo haram #JanjiBersih pada malam nie di Dataran Merdeka. Kononnya mereka berhimpun malam nie untuk mendengar bacaan puisi S.Samad Said hanyalah propaganda mereka saja.

Sumber dalaman dr pakatan Haprak memberitahu GR, maksud sebenar demo haram #JanjiBersih adalah untuk memporak perandakan perarakan Merdeka pada esok pagi di Dataran Merdeka. Bacaan puisi itu hanyalah 'wayang' mereka saja. Depa nie memang ada niat jahat untuk huru-harakan negara. Korang semua fikirkanlah yer...


GR kata: #JanjiBersih tapi tukar pulak #JanjiDemokrasi....ini pun dah nampak pusing punya kaki. Ini nak perintah Malaysia, hancurlah jawabnya!!

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

Artikel pelbagai