Tuesday, August 7, 2012

PANAS: AULAMAK POK NIK DAH MULA NAIK SAWAN!


Inilah kehebatan Pok Nik Aziz yang tak ada pada ulama' lain. Dia boleh sesatkan orang senang macam kacang goreng, termasuk anaknya sendiri. Entah apa yang diajar pada anak dia si Nik Abduh masa kecil sehinggakan suka-suka hati bercakap macam dia boleh berinteraksi secara terus dengan Tuhan. Astagfirullah Hal'azim....

Nik Abduh kata di dunia ini tidak ada satu pun perjuangan yang lebih suci daripada perjuangan PAS. Perjuangan Rasulullah dahulu tidak sesuci perjuangan mahukan kuasa memerintah PAS? Paling melampau adalah kenyataan Nik Abduh yang mengatakan perjuangan mereka itu suci kerana Allah telah mengarahkan PAS ke Putrajaya!! BANGANG ke ape Ostad PAS kulup nie... Islam ke tak dia nie? Ke dah sesat?? Fatwa dan hadith mana dia cakap ikut sedap mulut jerk!!

Sampai macam nie sekali dia sanggup cakap semata-mata meraih undi simpati untuk PRU13 kelak. Manusia yang kita lihat berperwatakan berkopiah dan berjanggut, rupa-rupanya bertopengkan SYAITAN untuk menyesatkan orang lain.

Nik Abduh juga menghasut dengan berkata "biarpun permaidani bertukar menjadi merah dengan darah sekalipun HIJAU akan tetap ke Putrajaya". Bukankah ini satu hasutan di mana darah orang Islam yang meyokong Barisan Nasional dihalalkan untuk dibunuh asalkan mereka dapat merampas kuasa memerintah. Hanya Syiah sahaja yang menghalalkan darah Sunni untuk dibunuh. Jangan pandang mudah dengan kenyataan ini. Ini bukan main-main kerana dengan kenyataan sebegini tidak mustahil Peristiwa Memali berulang kembali. Masih ingatkah peristiwa tersebut??

Nik Abduh juga mengatakan orang yang menyokong Barisan Nasional adalah penyembah syaitan. Tapi dia lupa agaknya yang bapak dia sanggup bekerjasama dengan Syaitan tue apa citer der!??




GR kata: Cepat-cepatlah bertaubat wahai puak-puak PAS sebelum terlambat!!

2 comments:

Anonymous said...

Memang confirm ucapan yg datang dari orang tak pakai akal, cuma pakai rasa saja! Rasa nak hentam, dia hentam! Style politik dan penceramah kedai kopi, pengikutnya pun pastilah orang yang bertaraf kedai kopi juga! Inilah bahananya pemuda Melayu yg mengaku Islam tetapi tidak cukup ilmu dan kurang akal, propaganda nya pun untuk orang kurang akal! Suka agaknya kalau orang Melayu Islam berbunuhan sama sendiri! Dia tak faham siapa musuhnya yg sebenar! Dasar kurang akal!

Gossip Rakyat said...

sokong pendapat saudara/saudari yg cukup bernas. Inilah manusia yang lupa diri jadi macam nie lah. Semoga Allah berikan mereka hidayah utk bertaubat!

Artikel pelbagai